péntek, szeptember 25, 2009

Dokinál

Reggel elvittük kicsi fiút a bölcsibe- sírt. Aztán Rékát vittem oviba- sírt. Aztán én mentem a dokimhoz- én nem sírtam:) Ma már jól vagyok, csak olyan izomláz szerű fájás maradt a derekamban, nyakamban és a lábamban. A torkom fáj és be vagyok rekedve, de ez már semmi a tegnapi állapotomhoz képest. A doki megvizsgált- torok, szív, tüdő-, aztán azt mondta, nem indokolt az antibiotikum, így azt nem ír fel, viszont c- vitamin, tea, torokra szopogatós tabletta az kötelező. Azt mondta, most sok az ilyen láz nélkül lezajló vírusfertőzés, és mivel most nekem ilyen van, maradjak inkább otthon, mert ez fertőző. Így nem megyünk hétvégén anyuékhoz sem:( Ő jövő héten akarja magának beadatni a H1 N1 elleni védőoltásokat, de ha lebetegszik miattam, nem kaphatja meg. Pedig már lassan 3 hónapja nem találkoztunk!!!:( A barátnőmet se tudjuk így meglátogatni, pedig annyira készültem rá:(:(:(
Délután viszont az oviban 3-tól Márton napi vásár lesz mindenféle rendezvénnyel, palacsintasütéssel, pónilovaglással, virágvásárral, meg nem is tudom mivel. Réka egész héten erre készült, még reggel is azt mondtam neki, gondoljon a délutánra, és akkor biztos nem fog sírni, de így most, hogy fertőzök, mit csináljak???? Mondjuk ma csak Gergő kedvéért mentem orvoshoz, mert magamtól nem mentem volna, ma már semmi bajom nincs. Ha nem megyek el, nem is tudom, hogy fertőző vírusbetegségem van. Tehát akkor most mit csináljak???????????? Elvihetem én őket?

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Örülök Bogcsika hogy már jobban vagy(remélem nem kiabáltam el). Ugye voltatok a Márton napi bulin? Kár lett volna kihagynod, főleg ha már jól érezted magad. kitudja mi, és ki fertőz itt már, szerintem még az orvosok sem.

Gizi írta...

Szia Bogcsika!!
Megint én vagyok. Mi van veletek, már aggódom csak nem vagytok betegek még mindig??? Vagy már elkezdtél dolgozni? Puszillak benneteket!!