csütörtök, szeptember 03, 2009

Jól haladunk

Kicsi Gergőt 8-ra vittük. Kifelé jövet összefutottam egy anyukával a játszótérről- az ő fia is most szokik be-, elbeszélgettünk kicsit - nem is olyan kicsit- a kerítésen keresztül. Réka kis idő elteltével már türelmetlenkedett, ráncigált. Aztán alig léptünk pár lépést, a kertész kezdett el beszélgetni velünk. Szegény csak mondta, mondta a mondókáját, nekem meg nem volt szívem félbe szakítani. Alig bírtunk elszabadulni:) Később már szinte vártam, kivel fogunk beszélgetni...
Rékának sétálni volt kedve, így elballagtunk az uszodánál lévő McDonald's-ba. Útközben megnéztük, hová jár suliba a szomszéd Máté, hol dolgozik Kriszta. Megreggeliztünk- pontosabban én ettem meg az övét is. Utána játszótereztünk és ballagtunk haza. Szegénykémnek reggel óta fáj a kis torka, így teáztattam.
2-re mentünk kicsi fiúért. 3/4 3-kor hozták ki. Előtte hallottam egy kicsit sírni, de csak azért, mert megvolt az ébredés és a pelusozás, aztán meg az uzsonna. Nem volt vele gond ma sem. Az uzsit nem ette meg, hazavittük. Otthon az volt az 1. megint, hogy feltelepedett a székre, és kaját követelt. Itthon befalta a bölcsis uzsit, jó volt nézni. Csak kíváncsiságból ráállítottam a mérlegre, mostanában olyan jól eszik itthon. Fura, de mióta bölcsibe jár, fél kilót hízott:) Különben Réka is szépen gyarapszik, mióta nem foglalkozom azzal, hogy mennyit eszik.
Délután eljött hozzánk Orsi és a barátja. Én már találkoztam Balázzsal, Gergő most látta először. Aranyos, szimpatikus fiú, kisGergőt teljesen lenyűgözte. Ennyire még senkinek nem produkálta magát kicsi fiú, pláne nem egy "idegennek". Annyira kis drága volt! Egyébként meg aranyosak a fiatalok, jó látni őket együtt:))))

Nincsenek megjegyzések: