szombat, szeptember 19, 2009

A fizetésem

Annyira vártam már az "első" fizetésemet, de miután még 10-én sem utalták, rátelefonáltam a főnökömre. Azt mondta, ne aggódjak, a könyvelő majd 14-én hétfőn fogja elutalni. De mivel még csütörtökön sem jött meg a pénz, beballagtam a munkahelyre. A főnököm éppen bent volt, és kiderült, ELFELEJTETTÉK az én pénzemet küldeni, de így legalább ott helyben megkaptam a kezembe. Ráadásul öröm is ért, mert arra nem számítottam, hogy amíg a szabimat töltöm, addig a teljes 8 órás bér jár, 6 órás fizetésem csak azután lesz, hogy letelt a szabadságom, és tényleg 6 órában dolgozom. Nagyon hülyén éreztem magam, hogy így koslattam a pénzem után, és megmondom őszintén, egy kicsit rosszul is esett, hogy így "elfelejtődtem". Tudom, hogy rengeteg dolga van a könyvelőnek meg a főnökömnek is, de tényleg rosszul esett:( Nagyon hülye vagyok???

Nincsenek megjegyzések: