hétfő, szeptember 07, 2009

Képek

A múlt héten egy kicsit "képmentes" volt a blogom, pedig fényképeztem én, csak sose jutottam el odáig, hegy fel is tegyem őket. Most bepótolom:)
A múlt hétvégén ugyebár a szomszédtól kaptunk egy rakás játékot meg könyvet, amit kiselejteztek. Nincs itt az összes, mert még fényképezés után is kaptunk egy adaggal:)


Kicsi fiúkám nem csak autókázni szokott ám, hanem babázni is! Szokta tologatni a babát a babakocsiban, magához szorítva, vigyorogva mászkál vele, miközben lapogatja a baba hátát, mintha büfiztetné. Itt éppen ad neki is az uzsonnájából.

Most hétvégén kisGergő gyanúsan csendben volt. Így találtunk rá:

Kicsi fiú kirámolta a legókat a helyéről, és a tárolót kicipelte a nappaliba, amibe egy autó társaságában beköltözött. Nagyon sokáig elszöszmötölt így, annyira édes volt! Utána persze jött a veszekedés, mert Réka is ilyet akart csinálni, de hát ő már nagyobb, szétnyomná a tárolót, meg hát nem is erre való.

3 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon jó képek!!! Tündériek a gyerekek. Örülök hogy meglett a fülbevaló, mostmár Gergő is megnyugodhat.Neked lehet egy zacskó boltot kéne nyitnod!!!(nevetés)

Gonda Zoltán írta...

Nagyon huncut a kis srác. És hasonlít az apjára!
Az alergiáddal mi van? Használnak a gyógyszerek?

bogica írta...

Gizi! Ez a zacskó üzlet jó ötlet, nem is gondoltam rá:)

Móni! (vagy Zoli) Köszi, allergia megvan, csak a szemcsepp használ egyenlőre. De már arra is gondoltam, én is megvagyok fázva, mint a gyerekek, csak az allergia miatt fel sem tűnik. Mert a náthára ez a gyógyszer nem hat ugyebár...