szerda, szeptember 23, 2009

A 3. nap

Rékának még rosszabb éjszakája volt, mint az előző. Vergődött, sírt, köhögött. Lázat mértem neki, mert nagyon melegnek éreztem, de csak 37.3 volt. Viszont szinte a hányásig köhögött, mondta is, hogy mindjárt hányni fog. Közöttünk aludt, kapott lázcsillapító szirupot, és a hányásra se került sor. Már elterveztem, hogy reggel viszem a dokihoz, de reggelre már kutya baja sem volt, mintha kicserélték volna.Így vittem az oviba.
Gergőkével hazafelé jövet megint játszótereztünk. Hála a jó reflexemnek nem történt komoly baj, különben akkorát esett volna a csúszdához felmenő rész tetejéről, hogy arra biztos örök életére emlékezett volna. Arra többet nem is volt kedve felmászni, de haza nem akart menni. Csak később. Otthon olyan gyönyörűen eljátszogatott egyedül, hogy egy csomó mindent tudtam csinálni.
Réka ma ott is ebédelt az oviban, így negyed 1-re mentünk érte. Na ma már 2x is sírt a kis drágám: az nap elején és végén kint az udvaron. Nem is játszott kinn, hanem bement az óvó nénivel a terembe, ahol együtt díszítették fel a csoportszobát őszi díszekkel. Az ebédből nem nagyon evett, és az uzsonnát is hazahozhattuk. Ezt otthon rögtön betermelte- 1 szelet mogyorókrémes kenyér-,mert hogy éhes maradt:) Miután kisGergő elaludt, Réka tévézett. 4-kor ő is elaludt a kanapén. Hát csak elfárad ez a kicsi lány az oviban:)

Aztán egyszer csak jöttek apósomék... Rékának odaadták a névnapi ajándékát- ami november közepén lesz-, egy pár görkorit, hogy használja ki, amíg még jó idő van. Bővíthető, a mérete 28-31. Réka lába 25-26-os. De nem baj. Kicsi lány azonnal kipróbálta, igazi profi volt!!! Csak párszor kellett úgy kísérgetni, hogy fogtuk a kezét, aztán már egyedül araszolgatott, és a lábán is simán megállt. Nagyon ügyi volt!
KisGergőnek is hoztak ajándékot, nehogy ő kimaradjon... És na mit kapott? Egy NAGYON BORZASZTÓAN HANGOSAN ZENÉLŐ KISAUTÓT. No comment..................
Mikor fényképeztem Rékát a görkorijával, kisGergő is addig hisztizett, amíg őt is lefényképezem az ajándékával. Mondjuk egyébként is csináltam volna képet, de nem győzte kivárni:)

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Véletlenül kiveszed az elemet, hm? :)