péntek, szeptember 04, 2009

Péntek van...

8-ra mentünk a bölcsibe. Kicsi fiú nagyon sírt:(
9-kor Rékát elvittem a gyerekdokihoz. Ugyan a torka már nem fájt, viszont iszonyú taknyos lett. Éppen hogy egy picike hőemelkedése volt, de a hétvége miatt úgy gondoltuk, lássa már az orvos. Hát persze, hogy szabadságon van a gyerekdoki, szerdán lesz legközelebb. Estére már láza is lett a kis betegnek, kapott kúpot is. Izgulok, hogy kisGergő lebetegedik, nem lenne jó, ha most az elején már hiányozna a bölcsiből, olyan jól haladunk! Meg úgy egyáltalán! Ne legyen beteg senki!
11-re mentem végre allergiavizsgálatra. Nem sokkal 12 után már otthon is voltam. Eredmény: parlagfű allergiám van, méghozzá ++++-es. Megvettem a gyógyszereimet is, remélem ezek után már néha aludni is tudok éjszaka. Most tudtam meg, hogy az allergia gyógyszerekről levették a támogatást. Micsoda kis piszkok...
2-re mentem a fiamért, megint uzsonna után vittem haza 3/4 3-kor. Ma is felébredt félidőben, de most nem aludt vissza, mint tegnap. Sikerült a többi gyereket is felébredsztenie ezúttal, de hát ez van.
Délután szokás szerint jöttek Krisztáék, késő estére pedig a vihar is megérkezett. Ilyet még nem láttam: 2 másodpercenként villámlott, nem is kevés ideig. A gyerekek nagyon féltek, kicsi fiú rezgett, mint a nyárfalevél. Ilyet még nem tapasztaltam eddig. Végül közöttünk aludtak...
Ja, kisGergő este mustárba és azután mogyorókrémbe mártogatott virslit evett. Nekem kicsit felfordult a gyomrom ettől, neki viszont ízlett a kaja:)

Nincsenek megjegyzések: