szombat, szeptember 19, 2009

Az allergiám

Még mindig szenvedek, de már valamivel jobb, mint volt. A szemem már nem viszket, szemcsepp nem kell, és átalszom az éjszakát is orrfújás és tüsszögés nélkül. A 3 párna helyett is már csak 2 kell:) Viszont kora délutántól lefekvésig teljesen el vagyok dugulva, az nagyon rossz. Délelőtt is fújom az orrom állandóan, na de a délután az borzasztó. A gyógyszert 2 hete szedem, és ettől már legalább fáradékony is vagyok, ez az egyik mellékhatása. Szerencsére még megtehetem, és le tudok dőlni délután, ha nagyon nem bírom már. Nagyon várom már a végét...

2 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Kedves Bogi.
rendszeres olvasóra vagyok bejelentve Nálad,ami nem jelenti azt,hogy naponta jövök.Nekem is vannak allergiás gondjaim,folyamatosan szedek gyógyszert,mert csak ugy viselhető el,és ráadásul nekem ételallergiám is van,ezek nem olyan sulyos gondok,mondjuk,hogy ödémás leszek,csak csalánkiütésben jelentkezik.a parlagfüves időszak a legrosszabb,de talán hamarosan vége,és akkor minden parlagfüves felszabadulhat egy kicist.Egyébként nem mindennap jelentkezik,de időnként elviselhetetlen.aludni tudok.minden jót,jó egészséggel.

bogica írta...

Szia kaktuszka!
Hát akkor neked sem könnyű. Engem azért érint most érzékenyen ez a dolog, mert eddig nem volt ilyen problémám, ez az első alkalom. Így most sajnálom magam egy kicsit:)