hétfő, szeptember 07, 2009

MEGTALÁLTAM!!!!!!!!!!!!!

A hétvége egyik legörömtelibb eseménye az volt, hogy megtaláltam Réka 2 hete eltűnt fülbevalóját!!!!! Szombaton még egyszer utoljára átrámoltam a játékokat, legókat, hátha megtalálom, és akkor feladtam. És másnap, mikor persze már nem kerestem, meglett! Terpeszkedtem az ágyunkon, és becsúszott a kezem a résbe, ahol az L alakú kanapénk 2 része összeér. Szerintem kerestem már ott, de akkor nem találtam! Úúúúúgy örülünk neki!!! Teljesen kilazult rajta a kapocs, el kell vinni megcsináltatni. De legalább megvan!

3 megjegyzés:

Anyucika írta...

Nagyon örülök veled együtt,hogy megtaláltad!!!!!

bogica írta...

Köszi, mi is örülünk nagyon! Éreztem én, hogy meglesz egyszer, és valahogy biztos voltam benne, hogy itthon tűnt el, de lassan már kezdtem beletörődni a veszteségbe. De hát meglett!

Gonda.klan írta...

Ez szuper jó, hogy megvan! Mi is jártunk már így kétszer, tudom milyen érzés! Örülök Veletek!