szombat, szeptember 05, 2009

Olvasós játék

Mindig is nagyon szerettem olvasni. Emlékszem, kis iskolásként rengeteget jártam a könyvtárba. A nyári szünetben annyi könyvet hoztam ki mindig, amennyit maximum lehetett. Semmi perc alatt elolvastam szinte az összeset. A könyvtár és a könyvek illatára a mai napig emlékszem:)
Mióta megszülettek a gyerekek, sokkal kevesebbet olvasok, de szerintem ez érthető:) Az utóbbi időben megpróbálok erre a kedvenc tevékenységemre is egyre több időt fordítani, több- kevesebb sikerrel. Ha a gyerekek már oviba- bölcsibe járnak, nagy tervem, hogy beíratkozom megint az itteni könyvtárba. (Remélem nem csak a beíratkozásig jutok el)

Andi hívott erre a játékra. A játék lényege, hogy a jelenleg olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát másoljuk be, aztán adjuk tovább a stafétát 4 embernek.

Ciki, nem ciki, én mostanság Harry Potter könyveket olvasok. Most éppen a 4. kötetnél járok, az előzőeken a nyaralás alatt rágtam át magam.
Rövid tartalom:
"Melyik nemzeti válogatott nyeri a Kviddics Világkupát? Ki lesz a Trimágus Tusa győztese? Utóbbiért a világ három boszorkány- és varázslóképző tanintézetének legrátermettebb diákjai küzdenek. A világraszóló versengés házigazdája Roxfort, az az iskola, ahová Harry Potter immár negyedévesként érkezik. S ahogy az a felsőbb osztályosoknál már egyáltalán nem különös, Harry és barátai a másik nemet is felfedezik... Ám nem csupán e kellemes izgalmakat ígérő események várnak Harryre és barátaira. Voldemort, a fekete mágusok vezére újból készülődik...Tele van a történet váratlanokkal, véletlenekkel, s miért tagadnánk: rémekkel, szörnyekkel, kísértetekkel. Valahogy annyira tele, mint az életünk."

J.K Rowling: Harry potter és a tűz serlege:
161.oldal 5. mondat:
"A csillagszórós incidens miatt meglehetősen zaklatott kedélyű Csámpás sem volt épp kellemes útitárs- mire London határába értek, Harry, Ron és Hermione már számos karmolt sebből véreztek."

Akiknek tovább adom a stafétát: Zsófi, Erika, Aranyka, Kriszti

Nincsenek megjegyzések: