kedd, szeptember 08, 2009

Jó kis nap

Kicsi fiúnak nagyon rossz éjszakája volt, és nagyon nyűgösen ébredt. Mondtam is reggel a gondozónőnek, hogy ne csodálkozzon, ha ma esetleg gond lesz vele. Már a cipőcserénél nagyon sírt. Átadtam Margitkának és becsuktuk az ajtót. Egy darabig még ott dekkoltunk, mert ki volt akasztva az ebédbefizetés, kerestem, mennyit kell fizetnünk és mikor, és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy csönd van. Hát tényleg csak addig ordít, amíg el nem hagyom a bölcsi épületét. Ez megnyugtatott.
Rékával otthon megreggeliztünk, aztán elindultunk csatangolni a Malomba. Szülinapi ajándékot kerestünk volna, de nem találtunk. Viszont a játéküzletbe beszabadultunk, mindent tüzetesen megnéztünk, aztán teljesen véletlenül felfedeztünk a 4. emeleten a Kölyökparkot! Fizetős persze, 550.- fél órára 1 főnek, de fogalmam sem volt, hogy van itt ilyen! Rékát nagy nehezen rábeszéltem, hogy most ne menjen be, majd délután kisGergővel együtt, úgyis csak 1 gyerek lézengett ott, és hát különben is úgy igazságos. Kimentünk fent a teraszra, még itt sem jártam sosem. Legközelebb csinálok onnan képeket a városról.
Még délelőtt hazaértünk. Gyorsan rottyantottam egy kis ebédet, megebédeltünk, elszöszmötöltünk, és már mentünk is a kicsiért. Kicsi fiúval semmi gond nem volt a bölcsiben, Jutka néni azt mondta, holnap majd már ott is uzsannázik. Furcsa, én úgy tudtam, múlt héten már ott uzsonnázott- pontosabban nem evett, ezért hoztuk haza a kaját-, Margitka legalábbis ezt mondta, múlt héten ő volt a délutános. Ezért is hoztam el a gyereket majdnem fél órával később előző héten. Na mindegy... Mentünk haza uzsizni, aztán irány vissza a Malomba. Szuper volt a játszóház! Réka meg sem állt, állandó mozgásban volt, a legtöbb képen el is mosódott, annyi minden új dolog volt, mindent egyszerre akart látni. KisGergő állandóan a nyomában totyogott, olyan aranyosak voltak. Íme a képek:









Nagyon hamar eltelt a fél óra:( Vinnyogtak egy kicsit, mert el kellett jönni, így elvonultunk a főtérre is, ettől egy kicsit jobb kedvük lett. Nagyon fújt a szél, hűvös volt, amolyan tipikus őszi idő.



Rékával ma tényleg sokat császkáltunk, nem is csodálkoztam rajta, amikor már fél 8-kor menni akart lefeküdni. Ilyen korán már régen kerültek ágyba:)

4 megjegyzés:

jociandi írta...

Nagyon aranyosak ezek a gyerekek. Jó látni, ahogy Réka segít Gergőnek. Viszont ez a csaj mekkorát nőtt!!! Plusz még a nagylányos haja is! El vagyok képedve.

bogica írta...

Hát igen, már régen láttad őket. Mikor is?

Anyucika írta...

Nagyon aranyosak.Réka szorgalmasan gyakorolja a leendő anya szerepet.Segit a kicsinek.Itt a főtéren már Vivien is csúszkált,nagyon élvezte.Gyönyörű ez a főtér,és a régi épületek.

Gizi írta...

Nagyon jó képeket készítettél!!! Szuper napotok volt, és látom kisGergő is kezd teljesen beilleszkedni.