szerda, szeptember 23, 2009

A szandál

A vasárnap délelőttünk a szandál keresésének jegyében telt, ami Réka benti cipője lett volna az oviban. De már ősz van, szandi sehol nincs, ahol van, az nem Réka mérete. Ami vékonyabb zárt cipőt találtunk, az sem volt jó Rékára. Így üres kézzel tértünk haza. A meglévő kis szandiját szuperül kisikáltam- eddig kintre használta, de lassan már zárt cipőre lesz szükség -, az lesz a benti cipője.
Lustálkodtunk otthon, nyugi volt 1000-rel.

Késő délután előszedtem a varrógépet, hogy Réka cuccaiba belevarrogassam a jeleket. 1-2 óra kínlódás után bedobtam a sarokba, valami nem stimmel a géppel, egyszerűen nem lehet vele varrni! Kicsit idegbeteg lettem ettől, vagyis inkább bosszús, de emiatt a malőr miatt viszont éjszakába nyúlóan varrogathattam kézzel. De mindennel kész lettem, indulhat is Réka az "igazi" oviba!

Nincsenek megjegyzések: