kedd, november 03, 2009

KEZDŐDIK!!!!!!!!!

Holnaptól megyek vissza dolgozni GYES mellett!!!! Tiszta ideg vagyok, izgulok, parázok és társai. Szó szerint remegek, mintha egy vizsga előtt lennék. A sírás is rám jön időnként, normális ez??? Imádtam itthon lenni a gyerekekkel, és még maradnék is életem végéig háztartásbeliként, ha megtehetném. Aranyos volt az ovónő, ma reggel megölelgetett, tudja hogy holnap kezdek, de inkább maradnék itthon. Az internetre az utóbbi 1-2 hónapja semmi időm nem maradt, ezután még ennyi sem lesz. Vagy a fene se tudja...
Aki most kedden olvas, gondoljon rám holnap reggel fél 8-tól és küldje nekem a pozitív energiákat, nagyon nagy szükségem lesz rá!!! Köszönöm!!!

6 megjegyzés:

Anyucika írta...

Szia Bogi !!!!!!!Nagyon régóta várom hogy végre jelentkezz.!!!!Örülök hogy irtál !!!!Én biztosan gondolok majd rád,és szurkolok!!!!Boszorkány mivoltomnál fogva,én rengeteg pozitiv energiát küldök majd neked,!!!!!Egy nagy kalappal !!!!

bogica írta...

Köszönöm szépen, aranyos vagy! Képzeld, már kiütéseim is lettek délutánra. Kicsit munkaundorom van????

Gizi írta...

Szia Bogcsika!!!
De örülök hogy végre írtál pár sort, és legalább tudom mi van veletek. Látom a gyerekek betegeskednek egy kicsit, pedig még csak ezután jön a hideg idő. KisGergő valóban tündéri lehet ahogy beszél,az klassz hogy jól érzi magát a bölcsiben. Rékán meg csak ámulok, hát ő nem így kezdte az óvodát, de majd csak szerez barátnőket!! Holnap reggel erősen rád gondolok és szorítok neked!!! Biztosan nagyon furcsa lesz újra munkába állnod, de majd csak belejössz te is. Nagyon várom a következő beszámolódat. Puszillak benneteket!!

Névtelen írta...

Szia Bogi! Már most is küldöm a pozitív energiát, és gondolok rád holnap. Kriszta

Névtelen írta...

Kedves Bogi !

GONDOLOK RÁD , és küldöm a pozitív hullámokat !!!

Ne izgulj! mindig kiváló asszisztens, és mindenkinek nagyon jó munkatársa voltál - és leszel is !

Ez a tudat ( is ) tartsa Benned az erőt !

Kitartást és jó egészséget kívánok egész családkádnak !

Hné Gyöngyi

bogica írta...

Köszönöm mindenkinek, nagyon aranyosak vagytok! Túléltem a napot, minden rendben volt.
Puszi mindenkinek!