szombat, március 21, 2009

Utolsó nap

Ma még a gyerekek nélkül vagyunk. Ki is használtam az alkalmat, elmentem csatangolni, vásárolgatni a városba. Szép idő volt, csak a szél ne fújt volna annyira! Otthon még tettem-vettem, el is ment a nap ezzel:) De így már készen áll a lakás a gyerkőcök fogadására. Ragyog és tiszta minden, van mit leamortizálni, összemorzsázni, szétpakolni... Imádom a gyerekeimet, de jó volt egy kicsit nélkülük. Úgy érzem egy kicsit sikerült feltöltődnöm, immár tele energiával és türelemmel várom őket haza. Jó volt átaludni az éjszakákat, hogy nem kellett állandóan figyelnem, mikor kéne reggelizni, uzsonnázni, ebédelni..., ittak-e eleget a nap folyamán, ettek-e rendesen, mikor kell pelust cserélni,stb. Furcsa így visszagondolva, hogy 1x se kapcsoltam be a tévét vagy rádiót- a kedvenc zenéim mondjuk állandóan duruzsoltak a háttérben-, nem ültem le olvasni, rejtvényt fejteni vagy lustizni, mindig csináltam valamit. Mégis pihentető volt. Már hiányoznak...nagyon...

Nincsenek megjegyzések: