csütörtök, március 05, 2009

Otthon maradtunk

Úgy volt, hogy ma előveszem a varrógépet, de inkább előbb megcsináltam a gyerekek függönyét is. Így csak 1x kell előbányásznom a gépet, és majd akkor letudom a 2 függönyt egyszerre. Ezt is felbiggyesztettem a helyére, és le se szedem a varrásig. Jó lett ez is. Úgy örülök!
Ma nem volt zenebölcsi. Már másodszor marad el ebben a félévben:(
Úgy volt, hogy ma Gergő nem jön haza. De egyszer csak telefonált, hogy úton van hazafelé. Na, volt nagy kapkodás a részemről! Még jó, hogy főztem, a főtt kaját szereti a drágám vacsira. Az az igazság, hogy amikor tudom, hogy nem jön este haza Gergő, akkor általában egy kicsit elengedem magam, és lehet, hogy a mosogatást, rendrakást elnapolom másnapra, de ha hazajön, akkor szeretem, ha rendet talál itthon, azért úgy csak jobb érzés belépni a lakásba, bármennyire mondja is, hogy ez neki nem számít. Szóval eléggé igyekeztem, el is fáradtam bele rendesen...

Nincsenek megjegyzések: