szerda, március 04, 2009

Nyugis nap

Reggel elaludtunk, nem csörgött az óra, és a gyerekek sem ébresztettek. Hát épp' hogy felöltözködtünk és összekaptam az ágyakat, megérkeztek Gergő főnökei. Ma egy Kecskemét környéki helyen lesz tárgyalásuk, és tettek hozzánk egy kis látogatást, persze kaptak reggelit is:) Szimpatikusak, jópofák, fiatalok, örülök hogy Gergő ilyen emberekkel dolgozik együtt, és a viszonyuk is jó. Én nem nagyon folytam bele a beszélgetésekbe, a gyerekeket próbáltam reggeliztetni. A gyerekeknek evés után sikerült jól összeveszniük valamin, amiből visítós hiszti lett. Nem volt belőle gond, főnökék is csak mosolyogtak a dolgon.
Nem nagyon volt ma semmi dolgom, mert tegnap totál fullosra kitakarítottam, és még ebédre való is volt a hűtőben:) Mostam 1 adagot, amit idén ma teregettem ki először az erkélyre, olyan szépen sütött a nap! Olyan jó volt este, amikor a szárítót behoztam kintről, a levegőn száradt friss ruha-illat terjengett a lakásban. Azt úgy szeretem!
Réka gyurmázgatott a tegnap kapott új gyurmájával, és csinált is egy kis gyurmaemberkét TELJESEN EGYEDÜL!
GERGŐ MA DÉLUTÁN FÉL 4-KOR MÁR ITTHON VOLT! EZT NAGY BETŰKKEL ÍROM, MERT OLYAN MÉG SOSEM FORDULT ELŐ PÁLYAFUTÁSA SORÁN, HOGY ILYEN KORÁN HAZAÉRT VOLNA!!!!!! Meg is ijedtem, mikor benyitott az ajtón, eszembe se jutott, hogy ő lehet az... Ekkor kezdtem el kb. varrni a függönyünket. Mikor kezdtem egy kicsit idegbeteg lenni, mert állandóan kicsúszott az anyag a gombostű alól, kértem egy kis telefonos segítséget anyósomtól. És kaptam! Azt mondta, inkább férceljem. Úgy is tettem. Utána már csak a hajam kezdett el hullani, mire végeztem. De este fél 7-re már felraktam, persze csak próbából. (Mondjuk előtte már 20x fent volt, mert igazgattam méretileg.) De estére fenn is hagytam, jól néz ki. Holnap már csak át kell szaladnom rajta varrógéppel, aztán kimosom, kivasalom. Úgy örülök, hogy eddig megvagyok vele, Gergő meg is dícsért, hogy ügyes vagyok. Már ezért megérte belevágni:)
Ezt láttam a kanapéról varrogatás közben. A kis drágáim is lefoglalták magukat:


Este jött egy sms, hogy holnap elmarad a zenebölcsi:( Szegény Rékát pedig már beizzítottam, hogy holnap megyünk, és a mama is jön. Gyorsan lerendeztem a dologot anyósommal, hogy nem muszáj jönnie, ha lenne más dolga is, már csak holnap kell Rékának elmondanom. Szegénykém...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy, szép lett a függönyöd. Olyan jó nézni a gyerekeket ahogy éppen teljesen belemerülnek a játékba. Szép hétvégét kívánok!! Gizi