vasárnap, március 15, 2009

Hétvége 2.

Reggeli után csapatostól kivonultunk a piacra egy kicsit turkálni:) Rövid idő elteltével Gergő a gyerekekkel hazament. Valahogy nem élvezték ezt a dolgot annyira, mint mi többiek:) Nagyon szuper dolgokat szereztem Rékának! Kedvezményt is kaptam, mert sokat vásároltam. Egy kis kokárdának való anyagot is vettem, ha már március 15.-e van. A kokárda még hiányzik itthon a háztartásunkból. Vagyis most már nem:)
Ebédre apósomékhoz voltunk hivatalosak. Itt is megejtettük a Gergely-napi ünneplést. KisGergő természetesen majd' megőrült az autókért amit kapott. Kaptunk egy kis külföldi vásárfiát is: apósomék 2 hétig Thaiföldön üdültek. Kaptunk borzasztó érdekes gyümölcsöket is, kíváncsi vagyok, milyen ízűek.

Délután a gyerekek egy kicsit kint voltak biciklizni meg motorozni, de persze állandóan összevesztek. Az idő eléggé elromlott, kezdett esni is. Jól sült el a vendégeskedés, nem volt semmi gixer.
Délután indultunk haza, és a GYEREKEKET OTTHAGYTUK PIROSKÁNÁL!!!!!! Furcsa volt nélkülük már az autóban is. Hát még otthon...

1 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon jó volt olvasni hogy milyen szuper volt a hétvégétek. Biztosan feltöltődtél energiával.A gyerekek tündériek lehettek. Puszi Gizi