kedd, március 17, 2009

Ma is egyedül...

Ma végre sikerült kiszednem az üvegszilánkot az ujjamból! Ugyanis pár napja, amikor Réka összetörte a fűszeres üveget, akkor felcsíptem az ujjaimmal a kiszóródott fűszert, de volt közöttük apró pici üvegszilánk is. Jól belenyomtam az ujjamba, de aztán azt hittem, sikerült kiszednem. Aztán napokig nem stimmelt valami, pedig látszani nem látszott semmi. Csak fájt,ha megnyomtam. Gondoltam én egy kis szilánk maradványra, de mivel nem gyulladt be, elvetettem az ötletet. De ma felszúrkáltam az ujjam, és tényleg ott volt!
Ma végre előszedtem a varrógépet! Felvarrtam 2 nadrágot is: hatalmas program volt:)
Már jó előre összekészülődtem, hogy ha Gergő hazaér, rögtön indulhassunk Rékáért Kécskére. Már régen sötét volt, mire elindultunk. Piroskánál Réka már összecuccolva várt minket. Édes volt, mert amikor meglátott az ablakból, hogy kiszálltam, azt mondta anyósomnak: "Milyen szép ez az anya!" Hát nem aranyos? Mondjuk már jó sötét volt, lehet hogy rosszul látott:) Tiszta takony volt szegénykém, és estére már köhögni is elkezdett. Az utat Pestig- pontosabban Ecserig- átaludta. Mikor megérkeztünk, akkor fel kellett ébreszteni, nagyon nyűgös és sírós volt. Egyre jobban fájlalta a hasát. Átöltöztettem, betettem az ágyba, de még elalvás előtt ki akartam szívni a nóziját. Na ettől annyira de annyira iszonyúan rájött a köhögés, hogy hányt egyet gyorsan szegénykém. Nagyon megijedtem, ez volt az első alkalom, azt hittem megfullad. Visítottam anyuért, hirtelen azt se tudtam mit csináljak, csak ölbe kaptam, szerintem én jobban megijedtem, mint ő. MINDEN olyan lett. Úgyhogy este 10-kor még nekiálltam kimosni a kis pizsijét, áthúztuk az ágyat, takarítottunk. Szegény anyu ilyenkor már aludni szokott, annyira piros volt a szeme, majd' elájult a fáradtságtól. És mi csináltunk neki egy kis programot még, nehogy unatkozzon már, ha ott vagyunk:) Na de utána már nem fájt Réka pocakja, teljesen megnyugodott, jobb kedve lett. Láza nem volt, szerintem nem vírus. Csak a köhögés hozhatta ki ezt belőle. Na ez tök jó, visszük kivizsgáltatni, erre teljesen lerobban. Ettől függetlenül remélem megvizsgálja a vesedoki...

Nincsenek megjegyzések: