kedd, március 03, 2009

Semmi különös...

Reggeli után összekaptuk magunkat, és elmentünk sétálni, játszóterezni a gyerekekkel. Jó volt kint lenni. Borult volt az idő, de nem volt hideg. Már éppen hazafelé tartottunk, amikor Réka kitalálta, hogy mindjárt bepisil... Na az a rohanást hazáig, meg fel a harmadikra, az nem volt semmi! Elfáradtam rendesen.
Estére végre nekiálltam, elkezdtem egyenesre szabni a függöny oldalát, eléggé csálén vágta le a nő az üzletben. Elég sokáig tartott, mert a nappaliba terítettem le az egészet, és a gyerekek persze valahogy mindig arra jártak "véletlenül". Réka azt játszotta, hogy az a függöny-tenger, és ott sétafikál a partján, de valahogy mindig rálépett és elmozdította az egészet. Egy idő után megunták, és MINDENT szétrámoltak. Hagytam, csak hogy be tudjam fejezni a nyiszálást. Már éppen tűzögettem volna fel a függönyt, amikor telefonált Gergő, hogy reggelire jönnek hozzánk a főnökei, mert épp egy Kecskeméthez közeli céghez mennek tárgyalni, és akkor már meglesik, hol is lakik Gergő. Na mondanom se kell, gyorsan hagytam a csudába a függönyt, és körülnéztem a lakásban. Aztán elkeseredtem. De végülis éjfélre olyan rendet és tisztaságot varázsoltam, hogy csak na. Meg is nyugodott a lelkem, legalább holnap nem lesz a takarítással gondom:)

Nincsenek megjegyzések: