hétfő, március 23, 2009

Beíratkozás

Vasárnap hazahoztuk a kicsiket! Már annyira hiányoztak! Hoztuk Piroskát is, mert ma Rékával elmentünk beíratkozni az oviba, és addig kellett felügyelet kisGergőnek. Nem volt nagy dolog, egy papírt kellett csak kitölteni. Viszont volt egy olyan kérdés, hogy GYES-en vagyok-e. Odaírtam, hogy most éppen GYED-en vagyok. (Nem tudom, ez most éppen miért fontos, mert mire az ovit kezdené a gyerek, addigra már más lesz a helyzet.) Na mindegy, utána rögtön mentünk a dokihoz, Réka 1 hete meg van fázva, és már a torkát is fájlalja. Éjjel már megint a hányásig köhögött. Nagyon sokan voltak, Réka meg fáradt volt, nem volt beszélgetős kedvében. Így elkezdetem agyalni, hogy oda kellett volna írnom a jelentkezési lapra, hogy most ugyan GYED-en vagyok, de mire a gyerek kezdené az ovit szeptemberben, addigra már dolgozni fogok. Aztán arra gondoltam, hogy ezt ugyan odaírhatom, de ki hiszi el nekem? Biztos kell mellé valami papír, ami bizonyítja, hogy ez tényleg így lesz. Nehogy már azért ne vegyék fel a gyereket, mert úgy gondolják, amúgy is otthon vagyok, maradjon otthon a gyerek is. Na ezen tépelődtem, aztán a doki után visszamentünk az oviba, rákérdezni erre a dologra. És kiderült, hogy hát igen, ebben az esetben kell munkáltatói igazolás. Na köszönöm szépen. Ezt nem mondta senki, pedig annak idején mindent megbeszéltünk állítólag a vezetőnővel, de miért nekem kellett volna erre rákérdezni? Amúgy is egy csomószor szóba hoztam, hogy majd nyáron megyek vissza dolgozni, meg hogy most még otthon vagyok, de aztán dolgozni fogok megint... És akkor nem mondtak semmit. Szerintem erre nem nekem kellett volna gondolni, de lehet hogy mégis. Így most nagyon mérges vagyok. Azonnal felhívtam a főnökömet, hogy mi a helyzet, ő meg mondta, hogy azonnal hívja a könyvelőt, és majd hív, ha mehetek a papírért. A beíratkozás még 2 napig tart, úgyhogy akár kedden vagy szerdán is bevihetem az igazolást, de most nagyon ideges vagyok. Még csak az hiányzik, hogy ne vegyék fel Rékát. Akkor mit csinálok? Jutka azt mondta, szerinte mára meglesz a papír, így most várakozó állásban vagyok. Miért is gondoltam, hogy simán fog menni minden.... Mindig közbe jön valami:(
.
.
.
Megkaptam a hívást, holnap mehetek a papírért. Mára már úgyis vége a beíratkozásnak az oviban...

Nincsenek megjegyzések: