kedd, március 03, 2009

Ezt kaptam:)

Még sosem kaptam ilyesmit, de most eljött ennek is az ideje. Egy kedves ismerősöm küldte nekem, akivel személyesen még sosem találkoztam, de olyan, mintha már nagyon régóta ismerném. Jó dolog ez az internet, olyan emberekkel lehet ismeretséget kötni, akikkel lehet, hogy a való életben nem alakulna ki semmilyen kapcsolat- ugyanis én nem vagyok és soha nem is voltam a kapcsolatteremtés és a barátkozás nagymestere. Aki ismer, az tudja :) Mélyen szántó gondolatok most nem jutnak eszembe, nem is erőltetem.
Szóval kaptam ezeket a Barátságos angyalkákat:


"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Nem szeretem az ilyen továbbküldözgetős dolgokat, de ez annyira kedves, hogy eszembe se jutott, hogy ne reagáljak rá. Sajnos csak kevesebb, mint 8 embert tudok felsorolni, van olyan is köztük, aki azt se tudja, hogy a világon vagyok:) Úgyhogy küldöm ezeket az angyalkákat, a díjat:
Andinak
Krisztinek
Zsófinak
Lindának

Azért küldeném még olyanoknak is, akik már kaptak:
Ildikének
Aranykának
Erikának

És ez már biztos nem szabályos, de küldöm Gizinek is, bár én tőle kaptam:)
Sajnálom, hogy egy kicsit formabontó lettem azzal, hogy nem tudtam rendesen 8 embert felsorolni, bocsánat érte.

Gizikém, köszönöm!




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én köszönöm neked Bogcsika. És nem baj ha olyannak is küldted akinek már van. Biztosan fogsz még mástól is kapni, de szerintem ennyivel letudtuk a tovább küldést. Puszi Gizi.

Kriszta M írta...

köszi!
Ez tényleg nagyon aranyos!!!