szerda, március 11, 2009

Szédült tyúk

Rékát ezentúl kinevezem szédült tyúknak! Állandóan elesik, belerúg, megüti, lehorzsolja, elcsúszik, nekimegy, kiönti, leveri..... teljesen szétszórt és szeleburdi! Nem volt ő ilyen. Lehet, hogy a tavasz van rá ilyen hatással? Olyan, mintha megkergült volna. Ma reggel öntötte a pohárba azt a bizonyos utolsó cseppet. Kért inni, adtam neki egy tele pohárral. De ugye az a szokás, csak kint szabad inni a nappaliban, mert ha esetleg véletlenül kiöntené az innivalót, onnan könnyű feltörölni. Meg egyébként is. Hát ivott, aztán bejött a szobába. Én a kanapén ültem kisGegővel. Aztán egyszer csak kezében a tele pohárral egy hasast ugrott a kanapéra. A víz persze azonnal kiömlött a pohárból. Enyhén mérges lettem úgy hirtelen. Mi van ezzel a csajjal? Nem tudta megmondani, ezt miért csinálta. Szerintem elfelejtette, hogy a kezében van a pohár. Egyszerűen egyre jobban nem figyel. Teljesen kerge birka....
KisGergő következő szava az apa, anya és autó után a : NEM! Hát, mi más is lenne... De ő egészen pontosan úgy mondja, hogy: EM! De a hangsúly és a fejrázás egyértelművé teszi a jelentését. Ma megint lezavart egy hisztit a drágám, egyfolytában ezt az új "szót" kiabálva, ha kérdeztem tőle valamit. 20 perc múlva vittem a fürdőszobába. Kérdeztem tőle, kéri-e a hideg vizet. Persze nemet mondott. De nem hagyta abba a visítást. És akkor megnyitottam a csapot- de nem csináltam semmit. És akkor csoda történt: elhallgatott!!!!! Hozzám bújt, szipogott, aztán megnyugodott. De úgy, mintha minimum egy doboz nyugtatót letoltam volna a torkán. Teljesen le lett szedálva. Jó darabig csak ült, nézelődött, aztán csendben jött- ment, leült a székére, tologatta az autóit, de 1 hangja sem volt! Kb 1 órán keresztül. Aztán persze ez elmúlt, de annyira fura volt!
Gergő ma nem jött haza:( A lakás rendben, de a selejtezés még mindig hátra van. Holnap már főznöm is kell. Előre láthatóan nem fogok unatkozni holnap sem:)
Hajnalban áthoztam Rékát, azt mondta, szörnyeket lát. Már beszerzünk neki egy kislámpát éjjelre. De így áthoztam magamhoz, ha az apja itthon van, úgysem nagyon jöhet, Ezt ő is nagyon jól tudja. Biztos csak erre ment ki az egész, de most már mindegy...

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon jó volt olvasni a soraidat. Már aggódtam hol lehetsz, de örülök hogy előkerültél.

Nagyon Sok boldog Névnapot kívánok A Két Gergőnek!!!!!
Picifiúnak sok puszit küldök, kérlek add át neki!!

bogica írta...

Szia Gizi! Ari vagy! Puszi átadva!