hétfő, március 16, 2009

Gyerekek nélkül

Alhattam volna ma sokáig, de nem tudtam:( Gergővel együtt ébredtem negyed 7-kor. Takarítgattam, ágyat húztam, mosogattam, porszívóztam, mosogattam, 10-re még a hajmosással is meglettem. Aztán nyakamba kaptam a lábam, és elindultam a városba. Úgy tervezte, addig haza nem megyek, amíg nem veszek magamnak egy nadrágot, meg minimum 1 melltartót!!!! Ezeket már ősidők óta akarok venni, de vagy pénz nincs rá, vagy pedig velem vannak a gyerekek, és akkor egy kicsit macerás a ruhapróba. Meg nincs is hozzá türelmük. Na , most egyedül voltam. Volt egy hely, ahol 20! nadrágot próbáltam fel! Nem hazudok! De egyik sem volt jó! Egy kicsit elkeseredtem. Mentem egy másik helyre, ott csak 10-et próbáltam, de találtam is egy jó farmert!!!! El se hiszem még most sem! Sőt, találtam egy nyári nacit is, 1000 Ft-ért vesztegettég csak! Vettem végre egy átmeneti cipőt is!!! Olyan jó! Melltartót itt sem találtam, de találtam a 3. helyen! Annyira örültem, hogy gyorsan beugrottam egy turiba. Rengeteg minden jó dolgot találtam, elsősorban Rékának. Nagyon olcsón- 200-ért- vettem darabját a ruháknak! Ilyen nincs is! Szóval összességében sokat költöttem ma, de ha megnézzük, hogy ennyi pénzért mi mindent kaptam, nem is olyan sok.
Úgyhogy ma hatalmas sikerélményem volt vásárlás téren. Majd kell egy kicsit varrnom, mert a farmer szára iszonyú hosszú.
Mikor elindultam otthonról, kisütött a nap, és a nagy szél ellenére gyönyörű idő volt! Mikor hazaértem 4-re, beborult. Tehát a legjobbkor mentem ki:)
Gyerekek nélkül csendes a lakás, és rend van egyfolytában. Szinte zavar... Na jó, azért nem:)
Délelőtt egy régi-régi kedvenc együttesen albumait hallgattam, amiket lánykoromban hallgattam utoljára... Annyira fura volt! Annak idején ezekre a zenékre álmodoztam, most meg ezek a zenék szóltak, miközben a gyerekeim ágyneműit húztam át....

Nincsenek megjegyzések: