hétfő, március 16, 2009

Hétvégi bosszús dolgaim

Hétvégén 2 dolog is történt, ami miatt bosszankodtam egy sort. Bosszankodás nélkül én már nem is tudok létezni?
Először is megérkeztünk anyósomhoz, nekiültünk ebédelni. KisGergőnek kiszedtem egy tál levest, és mindet magamra borítottam sikeresen. Az egész gatyám leveses lett, ami azért bosszantott, mert nem vittem magammal másikat, és már nagyon beterveztük azt a vidámparkozást. Ráadásul reggel óta a fogam is sajgott egyfolytában, így az ügyeletre is el kellett volna ugranom. Ugyan volt ott több melegítő nadrágom is, de mondjuk abban és a fekete magassarkú bokacsizmámba valahogy nem volt ingerenciák emberek közé menni... Valahogy a kettő együtt eléggé nevetséges látvány. Na de megoldottuk a dolgot, Orsi odaadta a saját farmerját- nem is tudtam, hogy egyforma a méretünk-, ő meg felvette a melegítőjét, ő úgyis spotcipőben volt. Na persze mondanom se kell, hogy Kécskén nincs fogászati ügyelet. Kecskemétre küldtek volna, na de mi nem mentünk, hisz' onnan jöttünk:) Így maradtam a senekemen, és próbáltam nem gondolni a fogamra. Vasárnap reggelre semmi baja sem volt. És azóta sincs.... (Ezt lekopogtam!)

1 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon ügyes voltál ma, és sikeresen vásároltál. A hétvége meg így is szuper volt, és ez a lényeg. Kérlek írjad meg az email címedet az iwiw-en, akkor tudok neked is képet küldeni a festésről, meg próbálok jó tanácsot adni.
Puszi Gizi