péntek, március 20, 2009

Sok kis apróság

Ma is 9-kor keltem, de immár ki is aludtam magam. De jó dolog is átaludni az éjszakákat!
Nem is írtam, tegnapra kicsi Gergőm is betaknyosodott teljesen. Anyósom meg van áldva most a 2 betegecske gyerekecskével. Szegény már mondta, hogy elfáradt, kérdezte, mikor visszük el őket.:)
Ma sok kis apró dolgot megcsináltam. Mostam, teregettem, mosogattam, és egy csomót varrtam! Felvarrtam szoknyát, nadrágot, megreparáltam pár gyerekcuccot, 2 nadrágra is varrtam övbújtatókat, és végre megvarrtam mind a 2 függönyt! De azt majd csak akkor mutatom meg, ha kimostam és kivasaltam őket. Olyannyira megvarrtam mindent, hogy el is süllyesztettem a varrógépet. Jó érzés, hogy túl vagyok ezen:) Tervbe van még egy kis vasalás, amíg Gergő haza nem ér.
Délelőtt még a szelektív gyűjtőhöz is elrobogtam, végre rászántam magam, hogy elcuccoljam oda a dolgokat. De sok hely felszabadult így a konyhában!
A szomszéd csaj beajánlott miken az oviban egy óvónénihez, úgyhogy most már tudom, melyik csoportba kérjem a gyereket. Jó helyre kerülünk majd, ha sikerül bejutni. Az ő fiának is ő az óvónénije és nagyon dícséri: a gyerek is és az anyuka is.
Új háttérképet alkottam magamnak a monitorra. Be vagyok zsongva ettől a képtől:)

Nincsenek megjegyzések: