csütörtök, március 12, 2009

Nem unatkoztam...

Egy kicsit későn ébredtünk- legalábbis én-, nagyon későn feküdtem le. A reggeli dolgok elrendezése után szinte a telefonon ültem egy darabig, állandóan csörgött... Nem gyakran van ilyen. Reggel jött Piroska, én pedig megcsináltam a hiányzó dolgokat az ebédhez. És akkor már ebédidő is lett hirtelen. Piroskára hagytam a gyerekek etetését, és rohantam a dolgomra. (Ebéd nélkül) Beszereztem az ajándékokat, bevásároltam az ünnepi vacsihoz, és rohanás haza. Nekikezdtem a vacsi összeállításához, de alig jutottam valameddig, ébresztenem kellett kicsi fiút, vittem oltásra. Nem végeztünk túl hamar, így mikor hazaértem, rögtön nekiálltam a muffinnak: Gergőnek ez volt a kívánsága. Gyorsan össze kellett dobnom és meg kellett csinálnom, hogy mire hazaérünk Rékával a zenebölcsiből, addigra kihűljön a sütő, különben szétpattan a jénai, amiben a vacsit akarom sütni. Így meg kellett várnom, amíg kész lett a süti, így Rékával egy picikét elkéstünk a zenebölcsiből. (Nem csak mi:)) Most valahogy úgy éreztem, sokkal hamarabb vége lett, mint egyébként. Aztán siettünk haza. Már Zsuzsi is nálunk volt akkorra, úgyhogy volt egy kis segítségem a konyhában: így minden kész lett, mire Gergő hazaért:) Gergőnek minden nagyon ízlett, tehát érdemes volt dolgoznom a kajával. Ünnepelgettünk, jól éreztük magunkat. Mondjuk rajtam a nap végére totálisan kijöttek a megfázásos tünetek, késő estére már nagyon ramatyul voltam. És még el is fáradtam. Arra emlékszem, hogy kisGergő ágyában aludtam el...

Ja, kisGergő egy kis távirányítós autót kapott ajándékba. 5 perc múlva már nem működött: a 2 irányítógombot egyszerre nyomta meg. Gergő fél órán át szerelte, sikerült megcsinálnia. Hogy meddig fog működni, az még kérdéses:)
Amíg Gergő szerelt, kicsi fiú a kezét tördelve figyelte a műveletet. Olyan édes volt!




Részlet a délelőtti játszadozásból:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök hogy minden nagyon finomra sikerült, és szép estétek volt. Kicsifiú nagyon tündéri. Jobbulást kívánok neked, és szép hétvégét.

Névtelen írta...

Gizi voltam, valamiért így ment el. Puszika nektek.

martabottyan írta...

Nagyon aranyosak a picikek dogonyozd meg helyettem oket jo