szerda, március 11, 2009

Rendrakás

Hétfő:
Az éjszaka jól telt, a gyerekek jól aludtak. (1-2 ébredéstől eltekintve.) Az egész napom a rendrakás, takarítás, pakolászás jegyében telt. A gyerekek nem győznek betelni az új ágyukkal! Réka tegnap este egy kicsit megcsúszott a létrán, így a mai nap elején ott kellett mindig állnom biztosítéknak mászáskor, de aztán annyit gyakorolt, hogy estére az apjának már büszkén mutogatta, mennyire ügyes egyedül. Gergő későn jött haza ma is, így én álltam neki, és szétszedtem a pelenkázót is. Már nincs erre szükségünk, átpelenkázom én az ágyon a fiúcskát, viszont a szétszereléssel lett egy kisebb és egy nagyobb szekrényünk. Szépen elrendezgettem azokat is.

Annak idején tervezgettem még egy ágyneműtartót is az ágyhoz. Na, ez most már eszembe se jut. Fog a nyavaja beágyazgatni! Alul még oké, de az emeleten... Nem semmi macera lenne. Így csak felhajtogatom az ágyneműt, az ágyat meg letakarom ágytakaróval. Találtam is 2 kis plédet, az pont jó az ágyra. KisGergőnek zöld, Rékának piros. Nagyon jó így!

Nincsenek megjegyzések: