szerda, március 11, 2009

Sűrű nap

Kedd:
Mostanában éjjel kisGergő felsír 1x, aztán átmegyek és visszaalszik. Réka meg felkel 2x: inni kér, később meg be kell takargatnom, vagy éppen rosszat álmodik. De nem baj, ezek az ébredések már nem olyanok, mint régen. Ez még belefér.

Reggelre Réka az ágyunkban feküdt, le mert jönni már egyedül!
Piroska ma jött hozzánk. Dolga van este Kecskeméten, és már régen látta az unokáit:) Így maximálisan tudtam csinálni a dolgomat nyugiban, nagyon jó volt. Ebéd után gyorsan összedobtam egy kis muffint. Most sem lett az igazi... Ízre megint nagyon finom, az állagával nem vagyok nagyon kibékülve. De azt hiszem sejtem, mi volt a gond. Majd még kísérletezek tovább:) De még Gergőnek is ízlett!
Ebéd után volt egy jó kis jégeső, de nem tartott sokáig. Utána olyan napsütés volt, hogy el se hittem, hogy előtte még jég esett és sötét volt a felhőktől. Hát felkerekedtem, és elindultam. Úgy volt, hogy Réka is jön velem, már napok óta várja, hogy vegyünk neki kislányos ruhákat. Egészen az indulásig jönni is akart és ujjongott, aztán kitalálta, hogy mégsem jön. Voltam a Postán, és hogy- hogy nem, betévedtem egy turiba:) Jól elpepecseltem itt az időt, de legalább sikeres volt a dolog. Még Rékának is találtam 2 édes felsőt. Utána bevásároltam a vacsihoz, beszereztem még 1-2 dolgot máshol is, aztán gyógyszertár... Iszonyúan eltelt az idő, épp' hogy hazaértem addigra, amikor anyósomnak el kellett indulnia a dolgára.
Este gyorsan nekiálltam vacsit főzni: barackos husit sütöttem. Még sosem csináltam ilyet, de Gergőnek nagyon ízlett! 3x is szedett magának! Én is megkóstoltam, tényleg fini lett. Más fűszereket használtam, mint eddig, érdekes lett a hús íze, nem a megszokott, de az pont hogy jó!
Réka segíteni akart a főzésnél, de eltörte az egyik fűszertartó üveget:( Szegénykém, mostanában bármibe belefog, balul sül el. Én meg mindig csak szidom és rászólok. Leállhatnék már igazán, hiszen még csak gyerek...

Nincsenek megjegyzések: