csütörtök, február 05, 2009

Zsúfolt nap

Éjjel nem kellett kisGergőhöz átmennem, habár 3x felsírt. Visszaaludt szépen magától. Réka miatt kellett átmennem, aki azért hívott többek között, mert kisGergő leverte a nagy párnákat az ágy széléről, így a pici vészesen közel feküdt az ágy széléhez. Kétségbeesetten kérlelt, hogy gyorsan tegyem bentebb a picit, mert mindjárt leesik. Ezt elmondta vagy 3x, és csak utána kért inni, ami miatt igazából kellettem neki. Aztán még elmondta 2x, és nagyon megnyugodott, amikor a gyereket a helyére tettem:) Annyira kis anyáskodó a tesója felett, úgy imádom, hogy ilyen!
Annyira csodálatosan, fantasztikusan, gyönyörűen isteni tavaszi napsütés volt ma, hogy azt le se tudom írni!!!! Délelőtt megérkezett Piroska, én meg gyorsan kaptam magam és elvonultam vásárolni a kicsik nélkül. Olyan jó volt császkálni a jó időben! Mellesleg egy rakás pénzt sikerült megspórolnom a kuponjaimmal, kedvezményeimmel, amiket végre beváltottam. Aranyosak voltak a patikában- most nem amelyikben dolgozom-, ahogy megláttak, rögtön hiányolták mellőlem a picurkákat. Sőt kedvezményt is kaptam, pedig a hűségkártyát még meg sem igényeltem, de ezek után meg fogom:) Rendesek voltak. Ez 3% kedvezményt jelent minden gyógyszer, gyógytermék árából. Az is valami... Milyen jól jött volna ez akkor, amikor még vagyonokat fizettem ki a gyerekek tápszereiért!!! De mindegy, ez csak úgy eszembe jutott.
Vettem kicsi fiúnak új cumit, mert félek, hogy a régit lenyeli, mert lassan leszakad a cumi része a műanyagról. Jó sok időt dekkoltam a cumiknál, hogy melyik is lenne neki jó, és természetesen rosszat vettem:( Már egy jó ideje a latex cumit kiköpi, és csak a szilikonosat fogadja el. Hát persze hogy latexet vettem... ráadásul kettőt:) Az egyiken egy kisautó van, borzasztóan tetszik neki, viszont ha a szájába veszi, vigyorogva köpi ki. A régi cumit kidobtam, úgyhogy ha ez nem jó neki, akkor kénytelen lesz leszokni:)
KisGergőt ma vittem volna a 18. hónapos kötelező oltásra, de a kis széklete még mindig nem az igazi. Olyan, mintha tudná hogy oda mennénk, és pszichésen jönne ez ki rajta, na de ugye ez hülyeség. De az tény, hogy eddig még sosem tudtam időben beadatni az oltásait, mert ha egészséges volt is, akkor is arra az 1 napra tuti, hogy produkált valamit! A jövő héten újra próbálkozunk...
Délután vittem Rékát a zenebölcsibe, elkezdődött a 2. félév. Hááát, a végén úgy belemarkolt a kis csöngős kosárba, hogy az egyik fajta csöngő 3 helyen is elvágta a kis ujjait. Szerintem észre sem vette, de amikor meglátta az ujjából kibuggyanó vért, úgy elkezdett visítani, mintha legalább nyúznák. Épp vége volt a foglalkozásnak, úgyhogy ezzel nem zavartunk senkit, szerencsétlen jól megjárta. Hazáig felemelt kézzel jött, nagyon bibis volt:)
Ahogy hazaértünk, öltöztettem kisGergőt, és indultunk Piroskával együtt meglátogatni Orsit. Piroska még nem is látta az új lakását, és szépen berendezve még mi se. KisGergő félúton elaludt, és még jó sokáig aludt a lakásban is. Lehet, hogy ennek a be nem tervezett alvásnak volt a következménye, hogy az esti alvás botrány volt. Annyira, hogy már Gergő is elvesztette a türelmét, annyira hisztizet a kissrác. Ha lehetett volna, biztos elszaladok a világ végére,otthon hagyva csapot-papot. Sikerült jól összevesznünk is, ami miatt még inkább elszaladtam volna:( És mindennek tanúja volt anyósom... Pedig még hazafelé jövet pont arra gondoltam, mennyire szép is az élet, és erre.... még sosem borultunk ki ennyire a kicsitől. Mondanom sem kell, fejfájással aludtam el.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát igen jó volt olvasni a soraidat, és hogy zsúfolt napod volt az biztos. De volt benne jó is, és rossz is. Sajnálom hogy kisGergő ennyire igénybe veszi az idegeiteket, de majd csak okosodik és könyebb lesz vele. Puszilak benneteket, Gizi