csütörtök, február 12, 2009

Szokásos csütörtök

Reggel hószállingózásra ébredtünk. Lehet, hogy tegnap ezt érezte meg a fejem.
Délelőtt jött Piroska, de most nem mentem el vásárolgatni, mint ahogy szoktam, mert nagyon hideg volt. Helyette inkább megnéztem a tv-ben egy műsort, amire egy kedves fórumtársam hívta fel a figyelmemet, miután panaszkodtam kisGergő viselkedéséről. Nagy vonalakban a műsorban kicsit nehezebben kezelhető gyerekek "megneveléséről, átneveléséről" van szó. Nagyon érdekes. Amilyen problémával most a mai műsor foglalkozott, olyan szerencsére nálunk nem áll fenn, de arra nagyon szuper volt, hogy egy kicsit megnyugodjak. Nálunk sokkal de sokkal nehezebb helyzetben lévő szülők is vannak gyerek- szempontból. Úgyhogy csak ültem, néztem, és kinevettem magam, hogy még én panaszkodok kisGergő hisztije miatt??????
Délután szokás szerint zenebölcsibe vittem Rékát. Szokás szerint nagyon jól éreztük magunkat:) Hazafelé menet bementünk a Malomba- bevásárlóközpontba-, és ha már ott voltunk, ott vásároltam be. Kiakadtam, amikor beáraztam 2 normál méretű kígyóuborkát: 901 Ft volt. Hát, nagyon gyorsan visszatettem. Hús nem kerül ennyibe!!!!!!!!!!!!!!!!! (Na jó, lehet hogy igen, de akkor is!!!!!!!!!!!!)
Mire hazaértünk, Orsi is ott volt. Meglátogatott minket, és sikerült rábeszélnünk, hogy nálunk is aludjon. Hú, régen szinte mindig aludt nálunk valaki....., de mióta gyerekek vannak.... Piroska is még megvárta Gergőt, csak utána ment haza.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drukkolok neked hogy sikerüljön Rákénak az óvodába bejutni. Tündéri lehetett ahogy kisGergőt vetkőztette, szinte látom ahogy anyáskodott fölötte, és a pici tűrte. Látod jó hogy rátaláltál erre a műsorra, így már nem is tűnik gondnak az a hiszti. Nem is tudtam hogy a Malomból üzlet lett, azelőtt étterem volt. Így biztosan nagyobb a kihasználtsága. Jó olvasást a következő könyvedhez, mert gondolom most újat kezdesz.
Puszi Gizi