szombat, február 14, 2009

Valentin-nap

Reggeli után összekészülődtünk, és elmentünk a gyerekekkel egy játszóházba. Azt hiszem a zenebölcsisek szervezésében van ez az egész, így volt egy kis zenebölcsis foglalkozás is. Ezen kisGergő természetesen elaludt:) De nagyon szuper volt minden, csak kevés volt az a másfél óra:( Réka drágám nagyon sírt, amikor el kellett jönni, úgy maradt volna még.
Mire hazaértünk, Gergő már főzte az ebédet. Várt egy kis Valentin-napi ajándék: egy édes kicsi bögre megtömve Raffaellóval:)

Délután végre sikerült elrendeznem az összes rezsis papírt, számlát, csekket, azonnal jobban éreztem magam:) Már olyan régóta halmozódtak az elrendezendő dolgok. De mivel kisGergő csak aludt és aludt, nem volt, aki szétrámolja őket közben, úgyhogy kaptam az alkalmon.Kicsi fiú aludt vagy 4 órát. Félidőben átjött az ágyából és az ölembe fészkelődött. Egy idő után feltettem a nagy ágyra. Aludt még 1 órát. Aztán felébredt, és megint az ölembe fészkelődött. Egy idő után megint elzsibbadtam, és mivel a földön ültem, lefektettem a földre. Így is aludt 1 órát.
A fürdetéskor ébredt csak fel, és aggódtunk, hogy az éjszakai alvásból így nem nagyon lesz semmi. De szerencsére feleslegesen:) Egy kicsit nehezebben aludt el, mint máskor, a sok fetrengés közben ki is vetkőzött magából:D De hál'istennek megint sikerült mindenkinek átaludnia az éjszakát!

1 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagy figyelmes volt a Gergő hozzád, azzal a kis meglepivel. Tündéri képeket tettél fel, és kisGergő talán most potolja a kihagyott alvásokat.Puszi Gizi