szombat, február 07, 2009

Nem túl jó nap...

Pénteken fejfájással ébredtem, és ez egész nap így is maradt. Gergő köszönés nélkül ment el dolgozni, és Piroska sem keltett fel, amikor 7-kor elindult haza. Úgyhogy jól kezdődött a napom, mondhatom. Réka nagyon sírt, mert anyósom megígérte neki, hogy reggel majd mesél neki. És mikor meglátta, hogy az ágya üres, keserves sírásba kezdett. Borzasztó rossz kedvem volt, pedig az idő olyan gyönyörű!!!! Fogtam is a gyerekeket, és levonultunk a játszótérre. Jó volt egy kicsit kiszellőztetni a fejem. Leadtam a Hűségkártyaigénylést a patikában, vittünk le szelektíven szemetet, vásároltunk, és nem utolsó sorban sikerült egy kicsit kiengesztelnem Gergőt telefonon. Ezek után jobbra fordult egy kicsit a napom. Ebéd után le kellett feküdnöm egy kicsit a fejem miatt, így egy kicsit csúsztam a házimunkákkal is, de majd utolérem magam valahogy.
Aranyos volt kisGergő a játszótéren: imádta a csúszdázást, de nem tud még ülve lecsúszni, hanyatt dőlve csusszan le fülig érő szájjal kacarászva. A nagy abroncshintában is feküdt, nem pedig ült, de úgy, ahogy beletettem. Meg se mozdult, el se helyezkedett kényelmesebben, édi volt.
Egész nap nem kérte a cumit, sőt este anélkül aludt el!!!! Megkockáztatom, hogy le fog szokni róla. De jóóóóóóóóóóóóóóóó!

Nincsenek megjegyzések: