vasárnap, február 22, 2009

Szombat, vasárnap...

Szombaton jött hozzánk Piroska. Kaptak tőle a gyerekek új kiscsizmát így a tél vége felé:) Végülis egyre gyakrabban havazik...

Délelőtt felkerekedtünk Gergővel és elmentünk bútorboltokba nézelődni: emeletes ágyat keresünk. A gyerekek nem akartak jönni, inkább otthon maradtak a mamával játszani. A körutunk vége felé már kezdett fájni a fejem, de ami azután jött, hogy hazaértünk, az maga volt a pokol. Használhatatlan voltam otthon, még feküdni is nehezemre esett. Szinte még a gyerekeimet se tudtam ellátni, még jó, hogy volt segítségem.
Vettünk végre egy kis konyhai mérleget. Annyira örültem neki!!!!!!!!

Vasárnap behoztam az összes elmaradásomat, tip-top kis lakást varázsoltam otthonra. Délután Gergő szétszerelte a rácsos ágyat, amit átalakítottunk kisággyá.
Előtte és utána:


Este kisGergőnél viszonylag simán zajlott az elalvás az új helyén, viszont a hajnali visszaalvás nem volt ennyire sikeres. Végülis Réka mellett kötöttünk ki...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bogcsikám egyre többet fáj a fejed, és ahogy olvasom neked migrénes fejfájásod van, feltétlen forduljál orvoshoz. Nekem is volt ilyen időszakom és nagyon jó gyógyszereket kaptam. Ne halogassad soká. Tündériek a gyerekek, és nagyon jó lett a kisGergő ágya, így már olyan nagyfiús. Puszillak benneteket. Gizi