kedd, február 24, 2009

Elfelejtettem!

Hétfőn elfelejtettem megírni, pedig annyira az eszembe volt, hogy megörökítem az utókor számára! Ugye a gyerekek nálunk a nappaliban esznek a saját kis műanyag székükön a kis asztalkájuknál. A lakás kialakítása olyan, hogy így épp rálátnak a tévére, ami a hálóban van. Az többnyire be van kapcsolva, bár már egyre ritkábban. Ha esznek, ki szoktam kapcsolni, mert elvonja a figyelmüket az evéstől, és sokszor csak azért mondják, hogy nem éhesek, mert néznék a tévét. Na ilyenkor kis veszekedés szokott lenni, mert hogy az a kedvenc mese meg ilyenek. És tegnap áttörést értem el! Még csak éppen hogy elkezdtem készíteni a vacsit, amikor Réka megkérdezte, hogy kikapcsolhatja-e a tévét. Azt hittem rosszul hallok... És szépen elmagyarázta, miért kell kikapcsolni. Annyira drága volt!!! Jó érzés, amikor látom a nevelésem eredményét:)

1 megjegyzés:

Gizi írta...

Ez a kislány egy tündér, imádnivaló lehet.