szerda, február 11, 2009

Fejfájós nap

Ma iszonyúan- rettentően- eszméletlenül fájt a fejem egész nap. Nem nagyon használt a gyógyszer, sem pedig a kintlét a levegőn. Még sosem futottam össze annyi ismerőssel egy séta alkalmával, mint ma:) Miközben a fejem le akart pottyanni a nyakamról:(
Délelőtt beszéltem egy óvodával, és kaptam időpontot jövő hétre, amikor körbevezetnek benne. Jó lenne, ha ide vennék fel Rékát, csak 2 utcányira van tőlünk.
Elolvastam a könyvemet. Az egyik főszereplőről, akiről egészen az utolsó előtti pillanatig azt hittem, hogy férfi, az utolsó előtti oldalon kiderült, hogy nő. Furcsa volt... Mint ahogy furcsa volt Nora Roberts tollából krimit olvasni... De nem volt rossz:)
Este, amikor fürdéshez készülődtünk, szóltam a gyerekeknek, hogy kezdhetnek vetkőzni. Mire beértem a szobába, Réka már lerángatta a picurról a ruháit, és éppen a pelusát hámozta le róla. Pici fiú meg boldogan tűrte.Neki mindegy, hogy ki vetkőzteti, csak pucér lehessen:D

Nincsenek megjegyzések: