péntek, február 27, 2009

Orvosnál

Ma végre tudtam mintát vinni a gyerekorvosnak: igaz, nem a pelusban, mert az olyan állapotba került, hogy inkább kidobtam, hanem egy kis üvegben. Természetesen nem volt neki jó. Na nem részletezem a dolgokat, de legalább kaptam papírt meg tégelyt, mehetek az ÁNTSZ-be. Teljesen úgy érzem, mintha a doktornő nem venné komolyan amit mondok, nem tudja elképzelni, miről beszélek. Teljesen olyan érzésem van, mint annak idején, amikor Rékát hordozgattam hozzá, hogy állandóan fájlalja a hasát. Mindig mondott rá valamit, de nem vizsgálta ki a dolgot: biztos lelki oka van, csak fel akarja hívni magára a figyelmet, meg ilyenek. Pár hét múlva ++++-es pisi lett belőle, később meg vesegyulladás. (Ez utóbbit vitatják. Minden esetre a mai napig probléma van vele, pedig ez már több, mint 1 éve volt.) A doktornő ezt a mostanit sem problémaként kezeli, úgy érzem, azt hiszi, hogy túlságosan nagy feneket kerítek ennek a kis semmi dolognak. De aggódom, mert ez nem normális, nem ilyennek kell lennie, ha minden rendben van.
Amiatt is bosszankodtam, hogy természetesen akkor volt a legnagyobb eső, amikor mi mentünk. 2 gyerekkel ilyenkor nem a legkényelmesebb. Nem vártam meg az eső végét, hogy minnél előbb elintézzem a dolgot, de nem sokkal jutottam előrébb.
Ideges vagyok, sírhatnékom van, kikapcsoltam a telefonomat, senkihez és semmihez sincs kedvem. Azt hiszem egy kicsit negatív napom van...

4 megjegyzés:

Kriszta M írta...

Szia!
na, régen kommentáltam már, pedig rendszeresen nézlek titeket. :)
Amit írsz a dokiról, az tényleg bosszantó. Nem gondoltál arra, hogy váltotok? mert ha ennyire nem vesz komolyan, talán érdemes lenne.. mert hát kihez fordulj, ha nem hozzá?
Lassan úgy érzem, minden anyukának rendelkeznie kéne minimum egy orvosi diplomával, hogy ne okozzanak kárt a gyerekébe...
Remélem azért minden rendben lesz a kis Gergővel.
Szebb napot nektek!

Névtelen írta...

Szia Bogi!
Fura egy dokitok van,nem tűnik valami lelkiismeretesnek. Vagy csak rossz diagnoszta? Gondolok itt Réka körüli tevékenységére is.
Melyik bölcsiben voltatok? /Ahol találkoztunk?;)/
Remélem jobb már a hangulatod, küldök egy virtuális ölelést.:)
Szia, Kriszta

Névtelen írta...

Bogcsika!
Ezt még olvasni is rossz, nem pedig átélni. Keressél sürgősen egy másik orvost, mert ez a nő agyagyenge és kihívásokkal küszködik. Reméllem már jobban vagy. Szép hétvégét kívánok nektek. Puszi Gizi

bogica írta...

Ó, lányok, keresgéljük azt a másik dokit, de még nem találtuk meg:( Volt egy, akihez át akartunk jelentkezni, de azt mondta, nagyon sok a páciense, minket már nem tud vállalni. És valahogy az ismerőseink közül egyik sem ajánlja a sajátját.
Kriszti! Nektek jó a dokitok?
Kriszta! De aranyos vagy ezzel a virtuális öleléssel, máris mosolyra húzódott a szám széle:) Igen, abban a bölcsiben voltunk, de majd úgyis beszélünk.
Gizi, neked is szép hétvégét!!!