hétfő, február 16, 2009

Telefonszámla

A telefonszámlát Gergő már 1 hete megkapta, én viszont nem. (Mindig egyszerre szoktuk megkapni.) Már az is késve érkezett, így azt is később tudtam csak befizetni. De az enyém még mindig nincs sehol. Nagyon nem vagyok megelégedve a postásunkkal, nem csak ki nem kézbesített küldemények miatt. Na mindegy. Felhívtam a telefontársaságot, és 600 Ft-ért küldtek volna újabb számlát. Hát, köszi szépen. Így nem kértem, más módon rendeztem a dolgokat. Ma nem akartam kimozdulni itthonról, mert nagyon hideg volt, de így menni kellett. Persze ahogy elindultunk, elkezdett esni a hó, amit az erős, hideg szél jól az arcunkba is fújt. Mire hazaértünk, már szakadt. Úgy utálom, hogy összekészülődni és elindulni min. fél óra, és ahova mentünk ott 1 perc alatt végeztem. Emiatt az 1 perc miatt kellett felkerekednünk ebben a pocsék időben, a béna Posta miatt! Fújfújfúj!!!!!!

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Bogcsika! Megnyitottam a blogomat, és szeretettel várlak egy látogatásra. Bocsi hogy itt írom meg, de nem szeretném máshol reklámozni. Puszi Gizi

bogica írta...

Ó, hát téged is megfertőzött a blogírás-vírus:) Köszi, hogy szóltál, megyek!!!!!!