hétfő, február 23, 2009

Már megint...

Eléggé kialvatlanul ébredtem, meg is lett az eredménye: iszonyú fejfájásom lett megint:( Már unom. Mivel már Gergő sem hagy békén, megint elmegyek kivizsgáltatni magam, immár harmadszor. Aludtam is délután, kis drágáim hellyel- közzel hagytak is pihenni. Utána mondjuk rámolhattam, de hát valamit valamiért ugyebár.
Délután már olyan állapotba kerültem, hogy a porszívót is elővettem. Egy ideje nagyon bosszankodok, mert szinte semmit nem szív fel a porszívó, pedig nem is olyan régi. Addig bosszankodtam, amíg szét nem szedtem az egészet. De nem találtam semmit. Aztán jött az isteni szikra, amire eddig nem gondoltam: mi lenne, ha kicserélném benne a szűrőt? Már biztos tele van porral... Háááááát, igencsak tele volt!!!! Úgyhogy nagy sikerélménnyel zárult az akció, jobb a porszívó most, mint új korában! Hurrá!!!!
Kicsi fiú elért az utánozós időszakba: mindenben utánozza a nővérét. Ha kicsi lány leül, akkor ő is. Ha feláll, akkor ő is. Így amikor fürdetem a picurt, sokszor Rékának kell mondanom, hogy álljon fel meg üljön le, mert van hogy kisGergő a füle botját se mozgatja arra, amit kérek tőle, Rékát viszont azonnal utánozza. Kis kópé...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Halihó!
Olyan jót derülök ezen a kissrácon, és látom ahogy a fülebotját sem mozdítja.(most nevetek) De Réka egy szuper csajszi, még ebben is segít neked.

Névtelen írta...

Gizi voltam!

bogica írta...

Örülök, hogy mosolyt csaltam az arcodra:)