hétfő, február 02, 2009

Hétvége

A hétvége nagyon jól telt, és már pénteken elkezdődött. Pénteken reggel 6-kor már úton voltunk Ecserre anyuékhoz. Gergő munkába menet kitett minket náluk. Mondjuk nem volt otthon senki, de ez nem akadály, van kulcsom:) Egész nap pihiztem: volt kaja, nem kellett takarítani, így a létező összes pletykalapot elolvastam- ezt csak itt szoktam- , miközben a gyerekek kívánságait is teljesítgettem.
Na ezt leírom, mert még ilyet nem tapasztaltam: SANYI MA EGÉSZ NAP NEM ALUDT!!!! Mert aki ismeri, annak köztudott, hogy naponta többször is, amikor éppen ülő helyzetben van, képes elaludni, de úgy istenigazából. Na ma ilyen nem történt, sőt a gyerekekkel is végig nézte a gyerekfilmet.
Az éjszakák nem voltak zökkenő mentesek, de hát mikor azok... KisGergő csak rajtam tud elaludni. Nem elég, hogy fogom a kezét vagy simogatom. Vagy rám kell feküdnie teljesen a hasamra, vagy legalább a kis fejét a lábamra kell tenni. Na, erről kell legközelebb leszoktatni.
Vasárnap hó is esett, bár nem maradt meg, de jó volt látni a sűrű hószállingózást. Délután kimentem az udvarra a gyerekekkel, legyünk már levegőn is. Akkor még nem esett, úgyhogy ezt nem tudták megcsodálni, viszont nagyon hideg volt. Pedig egyfolytában rohangálásban, kutyaüldözőben voltunk, de ez engem valahogy nem melegített. Őket viszont igen. Még sosem láttam ennyire kipirult arccal őket, annyira szépek voltak!
Szóval ez egy nyugis, lötyögős hétvége volt, csak szegény Gergő dolgozott. Igaz hogy otthon, de csinálnia kellett. Úgy sajnálom, annyira látszik rajta, hogy nagyon fáradt:(

Nincsenek megjegyzések: