péntek, február 27, 2009

A gyerekek...

Nagyon passzív napom volt ma, így nem nagyon foglalkoztam azzal, amikor kisGergő leemelte az asztalról a vizes poharát- tele vízzel. Egyedül még nem nagyon szokott inni, általában én itatom a pohárból, de most csak ültem a kanapén, és néztem, mit csinál. Úgy voltam vele, ha kiönti, majd feltörlöm, ha vizes lesz a ruhája, majd átöltöztetem... Szépen ivott is, de persze a felét kiöntötte a kőre. Lekuporodott a tócsa mellé, matatott benne az ujjával, amit aztán mindig a ruhájába törölt. Közben persze kommentálta az eseményeket a saját kis nyelvén. Aztán egyszer csak gondolt egyet, felállt kezében az üres pohárral, és addig keringett, amíg megtalálta a kis játék partfisukat. Odatotyogott a tócsához, hogy majd ő azt szépen összesepri. Na akkor már feltápászkodtam én is, és együtt feltöröltük a vizet. Annyira aranyos volt, hogy tudta, hogy azt onnan el kell tüntetni, mert így szoktam én is.
Tetszett nagyon kisGergő múltkori asszociációja. Óra volt a csuklómon, amit evés közben mutogatott, én meg mondtam neki, hogy "óra". Erre ő gyorsan az orrára mutatott, mert azt is sokszor mondogatjuk, hogy "orra". És az óráról ez jutott eszébe:)
A héten Réka valamilyen "ribizli"-t emlegetett. Nem tudtam, mire gondol, mire egy jó idő és magyarázat után rájöttem: a frizbit kereste:)
Réka mostanában a "garbót" valami miatt eltéveszti és "bordó"-nak hívja. Olyan aranyos!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tündéri lehetett ez a kismaszat, és nagyon okos. Jobb már a hangulatod? Szép, és főként nyugodt hétvégét kívánok nektek! Puszi Gizi

bogica írta...

Köszi Gizi, most már a régi vagyok, minden rendben, jobb a kedvem:) Neked is jó hétvégét!!!!!!