péntek, február 20, 2009

Szerda, csütörtök, péntek...

Szerda...
Ezen a napon többek között régi dolgokat pakolásztam. Kezembe kerültek régi levelek, amiket elkezdtem olvasgatni, és csak olvastam egyiket a másik után. Vakítóan sütött a nap, kényelmesen elhelyezkedtem, miközben az ebéd utáni kávémat iszogattam, a gyerekek elfoglalták magukat -sőt kisGergő egyszer csak elaludt-, halkan szólt a zene a rádióban... nagyon idilli volt az a pár óra. Nagyon nosztalgikus hangulatba kerültem, annyira jó érzés volt!!!!! Nem kapcsoltuk be a tévét sem a számítógépet, úgy éreztem, az nagyon visszazökkentene a jelenbe. Ugyanis abban az időben, amikor azok a levelezések folytak, még híre-hamva sem volt nálunk számítógépnek.... Gyorsan írtam is egy levelet, az email helyett:)

Csütörtök...
Reggel Gergő elvitte a számítógépet, mert valami nem stimmel rajta: borzasztó lassú. Ez meglepett, mert nem szólt előtte, és erre a napra terveim is voltak a gépen. Egy kicsit rá is fáztam, mert mivel nem tudtam így megnézni az emailjeimet, nem értesültem arról, hogy délután elmarad a zenebölcsi:( Így potyára vonultunk el az Ifjúsági Otthonig Rékával abban a nagy hidegben, teljesen átfagytunk. De ha már arra jártunk, bementünk a Malomba nézelődni. Szegény minden séta alkalmával mondja, hogy menjünk be, de nem szeretek ilyenkor télen bemenni, mert kisGergő az overálljában nagyon bemelegedne, olyan nagyon meg nem szeretek nekiállni a vetkőztetésnek. Na de most bementünk. Bebarangoltuk a játékboltot, minden játékot tüzetesen átvizsgáltunk. A könyvesboltban is elidőztünk rendesen, minden mesekönyvbe belelapoztunk. Szeretek Rékával így bóklászni, ő is szeret úgy nézelődni, mint én, és eddig még soha az életben 1x sem fordult elő, hogy hisztizett volna valamiért, amit éppen hirtelen meg akart volna kapni. (Itt főleg játékokra gondolok) Rengeteg dologra mondja azt, hogy ezt, azt meg amazt szeretne, de mondom neki, hogy majd meglátjuk,és ezzel el is van intézve. Remélem kicsi fiú is ilyen lesz majd:)
Délelőtt még történt egy esemény: ovinézőben voltam. 1 óra hosszát voltam az oviban 2 anyuka társaságában, ahova nagyon szeretném, ha Réka bekerülne. Az óvodavezetővel áttárgyaltunk sokmindent és körbevezettek minket az óvodán. Nagyon szép és kultúrált, jól felszerelt és kellemes légkörű. Szinte láttam már magam előtt Rékát, ahogy éppen ott játszik... Szerintem nagyon jól érezné ott magát. Az óvónők is kedvesek és szimpatikusak voltak, és már más is ajánlotta ezt a helyet. Még kifaggatom a szomszédot, a fiai is ebbe az oviba jártak:) Beíratkozás 1 hónap múlva lesz. ÚrIsten, már itt tartunk!!!....

Péntek...
Ma is egyfolytában rendezgettem, selejteztem régi dolgokat. Hogy van még mindig ennyi kacat itt... És még egy csomó szekrény, fiók hátra van. A gyerekek szeretik, amikor ilyet csinálok, mert akkor szabadon játszatnak minden kidobandó dologgal. Néha segítenek is:)
Este Gergő hazahozta a számítógépet. Valamit cserélni kellett benne, most már minden oké.



2 megjegyzés:

Gizi írta...

Olyan jó volt olvasni a soraidat, most megyek régi képeket nézegetni. Örülök hogy tetszett az óvoda, és szorítok hogy felvegyék Rékát. Puszi Gizi

bogica írta...

Úgy örülök, amikor olyan visszajelzést kapok, hogy valakinek tetszett az irományom, vagy legalábbis az, amiről szól. Úgyhogy köszönöm Gizi!!!:)