szerda, február 25, 2009

Eltelt a nap...

Délelőtt tárgyaltam egy bölcsődével: holnapra gyorsan meg is beszéltünk egy időpontot, megyünk kisGergővel körbenézni egy kicsit. Kíváncsi vagyok milyen lesz, még sosem voltam bölcsiben:)
A dokinak nem sikerült mintát vinnem "kisGergőből", mert a kis drágám már éppen rendelési idő után termelte a mai adagját. Majd esetleg holnap...
Ebéd után kisGergő elaludt, Réka festegetett, én belevetettem magam a házimunkába. Úgy terveztem, hogy ha picurka felébred, elmegyünk sétálni. És akkor megjött Orsi. Ami nem baj, mert szeretem ha jön, és majd holnap sétálunk. Csak éppen az volt a szitu, hogy anyósom leszervezte vele, hogy holnap jöjjön már el hozzánk vigyázni kisGergőre, mert neki előbb haza kell mennie, mint szokott, viszont Rékával addigra nem érünk haza a zenebölcsiből. Ez mind sms-ben történt. Csak a HOLNAP szót felejtette ki Piroska az üzenetből... Így Orsi ma jött hozzánk... De nem baj, tud jönni holnap is:) Legalább egy kicsit kikapcsolódhatott a gyerekekkel. Úgyis rossz napja volt:( Amíg a gyerekeket Orsi lefoglalta, neki álltam vacsit főzni, hogy mire Gergő hazaér, gyorsan tudjon enni valamit. És akkor telefonált, hogy ma sem jön haza;(((((( Lesz olyan valaha, hogy kevesebb lesz a munkája???? De jó is lenne......
Ja, elkezdtem végre írni a fejfájás-naplómat! Kíváncsi vagyok, összefüggésbe tudom-e hozni bármivel is a fejfájásomat...


Nincsenek megjegyzések: