hétfő, december 01, 2008

Díszítgetés

Ma eddig jutottam:
Ez a gyerekszoba ajtaján lóg. Nem igazi adventi naptár, a zsákocskák üresek:) A csokis adventi naptár megérkezett hozzájuk reggelre, nagy volt az öröm!!!







Felraktam egy pár ilyen üvegmatrica hatású képecskét is. Ez speciel a Wc ajtón díszeleg:) A zselé hatású hópihéket a tükrök szélére tettem, de arról nem sikerült jó képet csinálnom a tükröződés miatt:(




Ez az ajtódísz, amit már tegnap kitettem. Nagyon szeretem, annyira aranyos!






Girlandokat is biggyesztettem ki, tavaly is kb. így nézett ki a lakás. Jövőre változtatok:)






Estére sütöttem tejfölös-sajtos pulykahusit- még sosem csináltam-, és olyan szinten elsóztam és borsoztam, hogy nagyon!!! Mikor Gergő hazaért és megkóstolta, úgy reagált rá, ahogy nem számítottam, és ez nagyon rosszul esett. Azért is érintett érzékenyen a dolog, mert még nem nagyon rontottam el ennyire kaját. Na mindegy, aztán látta Gergő, mennyire elkenődtem, aztán már vígasztalt. Sőt, meg is vacsoráztunk belőle, és nem is volt olyan borzasztó. A krumplipüré hozzá kifejezetten jó volt, az uborkasaliról nem is beszélve:)
Ma végre felszerelték a téli gumikat! Legalább így már egy kicsit nyugodtabb leszek Gergővel kapcsolatban.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szépen sikerült feldíszítened a lakást, ügyes vagy. A húsra vissza térve, pedig nagyon szerelmes vagy, és szerintem a Gergő is, mert különben nem vigasztalt volna. Gyerekeknek puszika, tündériek!!!Réka a konyhában, mint egy kis háziasszony. Üdv. Gizi