vasárnap, december 07, 2008

A telefonhívás

Szombaton fehívtam végre apámat. Már nagyon régen üzente, hogy hívjam fel, mert ő nem tud elérni. De mindig csak halogattam a dolgot, meg el is felejtettem. De most alkalom is volt, hisz' névnapja van: Miklósnak hívják. Nagyon kedves volt, nem kötözködött, jövő szombaton jön is hozzánk látogatóba. Ez 13.-ra esik, remélem jól fog elsülni a találkozás. Ilyenkor ebéddel szoktuk várni, készülni kellene valami finom dologgal. Azt hiszem elkezdek recepteket böngészni...

Réka elkezdte fájlalni a torkát annyira, hogy már gyógyszert is adtam neki. Remélem semmi komoly, és holnapra elmúlik. Már régen volt beteg, és ez várható volt, hogy hétvégére ill. az ünnepekre fog lebetegedni. Na de hátha tényleg semmi...
Lehet, hogy a nyűgösség hozta ki belőle a torka miatt, de teljesen kiborított estére a viselkedésével. Ha ezt sokszor és sokáig csinálja, elszakad az a bizonyos cérna, az biztos...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog névnapot kívánok az apukádnak!! És igaz én is babonás vagyok, de szorítok neked hogy minden jól sikerüljön. És biztosan valami nagyon finom ebédet sikerül majd készítened. Rékunak, és KisGergőnek is jobbulást kívánok. Gizi