kedd, december 23, 2008

Az utolsó simítások

Ma még elugrottam délelőtt csomagolópapírért, az este elfogyott, és még van pár ajándék. A turiba is be akartam ugrani valami felsőért, mert valahogy azt néztem, nem nagyon van mit felvennem az ünnepekre. De persze tegnaptól zárva van... Na mindegy, van még itthon pár dolog úgyis. Kikészítettem a díszeket a fa díszítéséhez, hogy ha hazaér Gergő, rögtön tudjuk kezdeni. Mert ugyebár szegény ma is dolgozik, remélem hamar hazajöhet... Kikeresem még az ünneplős ruhákat a gyerekeknek, meg magunknak is, kicsinosítom magam egy kicsit, a szárítóról próbálom a ruhákat eltűnteni, de nem nagyon akarnak száradni:(
Piroska a napot a dokinál kezdte picurkámmal. Vírusos bélhurutja van:( Réka csak a dédiig ment velük, aztán ott maradt vele. Jobb is, legalább nem kapott el semmit a váróban a betegek között:) Örülök, hogy ilyen jól elvan a dédivel kettesben, nagymama is biztos nagyon örül ennek:) Ez már szerintem egy nagy ajándék neki:)

Na hát Gergő elég későn ért haza, már nagyon tűkön ültem. Ha este felállítottuk volna a fát, én feldíszítettem volna, de azt mondta, fúrni kell, és ezt már este nem csinálta nyilván. De ma észrevettem, hogy nem is kellett volna fúrni... Na mindegy. Egyébként is ragaszkodik ahhoz, hogy ő díszítsen. Szegény Gergőnek nagyon rossz napja volt, még mikor hazaért, akkor is min. 1 órát a telefonban volt, én meg csak vártam és vártam... Így elég későn értünk Kécskére is. A picik már aludtak, alig vártam, hogy megöleljem őket!
Már alig álltam a lábamon, de még feldíszítettük Piroska fáját. A halászlét nem kezdtük el csinálni, majd holnap, mert nem olvadtak ki a halszeletek. Úgyhogy nem fogunk unatkozni...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Bogcsikám!!
Reméllem nagyon jól telnek az ünnepek, és a kisGergő már jól van. Írnám pihenjetek jól, de amennyi programot leírtál ez szinte kizárt. Nagyon hiányzol és várlak az ünnepek után. Addig is további szép napokat. Gizi

Névtelen írta...

Drága Bogcsika!!!!
Már nagyon aggódunk érted, de reméllem hogy feleslegesen és nagyon jól érzitek magatokat családi körben.

Nagyon Boldog Békés új Esztendőt Kívánok Az Egész Családodnak!!!!

Rékát és kisGergőt sokszor puszilom, kérlek add át nekik.

És ha lehetőséged lesz, csak egy sort írj, hogy ne aggódjunk tovább. Gizi