szombat, december 13, 2008

Hosszú nap

Na, Réka megint sikeresen csinált nekünk egy kis plussz kiadást... Leejtette délelőtt anyósom telefonját, ami tönkre is ment. Fél 12-kor sikerült is elindulnunk Gergővel a NAGY BEVÁSÁRLÁSRA,- sokkal korábbra terveztük, de hát mi már csak ilyenek vagyunk:) Így az első utunk a Pannonba vitt, de nem csinálják meg a telcsit, még csak meg sem nézik. De több mint valószínű, hogy kb annyiért tudjuk majd valahol megcsináltatni, amennyiért egy új telefont vennénk. Mivel a mi gyerekünk tette tönkre, evidens számunkra, hogy a költségek is minket terhelnek. Hát ez most pont nem hiányzott... Réka különben a héten leejtette a videókamerát és a fényképezőgépet is: mindkettő megrepedt, de még működik. Lassan semmit nem fogok engedni- legalábbis ilyen dolgokat-, hogy a kezébe vegyen. Nem is értem, eddig miért engedtem...
A vásárlás viszonylag sikeres volt, nagy előrehaladás történt ajándékvásárlás terén. Nem merem összeszámolni mennyit költöttünk. Az viszont nagyon megnyugtatott, hogy volt valamennyi félretett kis pénzünk ilyen célra.
Elég későn értünk haza, így mindennel csúszásban voltam. Nem is tudom, mikor sikerült a gyerekeket ágyba dugnom. Azt viszont tudom, hogy én hajnali 2-kor feküdtem volna le,- ebben mondjuk benne van egy filmnézés is-, de ekkor Réka ébredt fel, mellé kellett mennem. Mivel holnap jön apám látogatóba, mindent meg akartam csinálni, ami nem főzés. Régen mostam már fel hajnalban...
Réka tegnapi sérülése már javulóban van, nem fáj neki, már csak nevet az egészen. Ez megnyugtató.
Levi valószínűleg nem tud hazajönni Karácsonyra Németből, ez nem jó hír:( Ráadásul már minden baja is van: felszakadt a szemhéja, elvágta a kezét, fáj a lába, a múltkor a foga tört ki, tiszta roncs lesz lassan. Azt hiszem a teste már 100%-ig tiltakozik az eddigi dolgok ellen, lehet, hogy abba kéne hagynia, amit csinál...

Ja, és nem utolsó sorban ma mérföldekkel jobb hangulatom volt, mint tegnap!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: