kedd, december 02, 2008

A szokásos...

Fél 10-ig kiporszívóztam, elpakoltam, 1 adagot kimostam, kiteregettem, a következő adagot elindítottam. Mondjuk jó korán is keltem, Gergővel együtt 5 körül. Már nem volt kedvem visszafeküdni, így nyugiban meg tudtam inni a reggeli kávémat a kanapén, sőt még újságot is olvasgattam közben. Jól indult a napom:)
A zenebölcsiben most annyi változás történt, hogy kisGergő már a legelején bevágta a szunyát, és átaludta az egészet. Ahogy elkezdtem öltöztetni, azonnal felébredt:) Kis haramia... Az egyik anyuka le is fényképezett magának minket, annyira odáig vannak, hogy ez a kissrác így bealszik. Van aki nem tudja a picurka nevét, azoknak mi vagyunk az "Alvósok":) Februártól indul egy 6 alkalmas foglalkozás, de azt hiszem arra már nem hordom el kisGergőt... Semmi értelme.
Ma olyan hihetetlenül gyönyörű tavaszi időjárás van, hogy el se hiszem. Fantasztikus! Szuper volt így sétafikálni. Réka is jött Jusztikával, ma ő vigyázott a kicsi lányra.
Na, amilyen szuperül indult a napom, olyan pocsékul végződött. 1 pillanat alatt a semmiből olyan fejfájásom lett, hogy azt leírni nem lehet. Pedig terveim voltak még estére, de fuccsba ment minden... Ráadásul kisGergő megint elkezdte éjfélkor a szokásos ordítozását, Gergőnek meg elfogyott a türelme, merthogy nem tudja kipihenni magát egyáltalán most már, nem tudom mitévő legyek!!! Lassan én is kezdem a végemet járni megint. Jöhetne megint egy kis Sopron:):):)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jót nevettem a zenebölcsin. Látod ott nagyon jót tudd aludni, a képből nem tudnál szerezni olyan jó lenne látni(és nevetni rajta kicsit)Édes lehet. Mi is Sopromba járunk pihenni a Hotel Sopron-ba, nagyon szuper hely. Ti melyik szállódába mentek, vagy rokonokhoz??? Üdv. Gizi

bogica írta...

Mi a Central Apartmanban voltunk szeptemberben, már nagyon kellett a kikapcsolódás. Csináltunk magunknak egy 3 napos hosszú hétvégét, isteni volt!!! A gyerekeket leadtuk, olyan jól feltöltődtünk!!! Gyűjtjük a pénzt a köv. kiruccanásra:)

Névtelen írta...

Ezt felírom magamnak. De ahova mi járunk az is szuper,a neten meg is tudod nézni. Kell is néha egy kis kikapcsolódás, főleg nektek, csak kettesben. Gizi