vasárnap, december 14, 2008

Látogató

Ahhoz képest, hogy milyen későn feküdtem le, meglepően frissen keltem. Egész jól haladtunk az ebédkészítéssel délelőtt, csak annyi bajom volt, hogy ugyan betettem a sütőbe a kaját, de a láng kialudt. Ezt viszont nem vettem észre. Úgyhogy nem tudom meddig dekkolt így a sütőben a husi, mire észrevettem. Aztán megint begyújtottam, és megint kialudt. Ezt már hamarabb észrevettem:) Viszont a husi nem úgy sikerült, mint a múltkor- eddig 1x csináltam ilyet-, viszont apámnak nagyon ízlett. Legalábbis ezt mondta, de lehet hogy csak udvariasságból.:)
Apu 11 után érkezett, Gergő kiment elé az állomásra. Busszal jött vonat helyett a sztrájk miatt.Hozott egy rakás ajándékot- majd a fa alá tesszük-, és mi is odaadtuk a miénket. Nem csomagolta ki, mert mondtam, hogy tegye a fa alá, így nem fogjuk látni a reakciót, tetszik-e majd neki. Csak 2 óra hosszát maradt, lehet hogy nem is érezte jól magát nálunk. Mintha ezt láttam volna rajta... A gyerekekkel igazán nem nagyon tud mit kezdeni, mintha kicsit idegenkedne tőlük. Mondjuk nem sűrűn találkoznak... A beszélgetés kicsit akadozott, de ez általában így szokott lenni. Csak feszengünk mind a ketten szerintem, azért ami annak idején megtörtént, az megtörtént. Nyugdíjas lett, de van munkája, méghozzá szerintem egész jó, vett egy házrészt, sőt most még egy számítógépet is. Olyan, mintha kezdene egy kicsit egyenesbe jönni, legalábbis én ezekből ezt szűröm le. Fényképeket nem csináltunk, pedig akartam:(
Délután már nem nagyon csináltam semmit... Viszont hajnalig msn-eztem Andival:D Volt egy kis beszélni valónk, remélem nem bántottam meg semmivel:)

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Jelentem: nem. :)