kedd, december 09, 2008

Zenebölcsi, fodrász, és még több megfázás...

Piroska jött reggel, meghozta a kécskei Mikulás ajándékait:) Én ezt a szépséget kaptam:
KisGergő távirányítós autója estére már romokban hevert, már csak tologatni lehet. De lassan már azt sem:)
A délelőtti zenebölcsi picurkámmal teljes siker volt, nem aludt el, sőt még tiszta erőből kalimpált is a kis lábaival a zenére a legvégén, sőt rázta a rumbatököt is 1000-rel, totál ébren volt. Úgy örültem, végre megélte a foglalkozás végét is! Mondjuk ahogy kimentünk a levegőre, már el is aludt, de sebaj. Irány a Posta- majd' megfőttünk-, aztán sikerült 1-2 ajándékot is beszereznem nekik. Hurrá! Aztán irány haza, és uzsgyi a fodrászhoz. Nagyon meg voltam elégedve azzal, amit kreált nekem a Móni. Szőke melírt és vágást kértem. Ilyen lettem, bár élőben más vagyok, ráadásul magamat fényképezni sose tudtam:
Ahogy hazaértem, észrevettük, hogy kisGergő nózija elkezdett szörcsögni. Kora délután el is pilledt egy kicsit, és éppen amikor indultam volna a bevásárló körutamra ajándék ügyben, picurkám felébredt, és úgy sírt, hogy alig lehetett megnyugtatni. Borzasztó nyűgös volt, olyan beteg nyűgös. Így nem is mentem el otthonról, úgyhogy ez a programom fuccsba ment. Na mindegy. Majd legközelebb. Délután különben a pici fiú elég sokat aludt, és este elég nehezen és sokára is sikerült elaludnia. De aztán nagy nehezen sikerült neki. Aztán egyszer csak én is elkezdtem érezni, hogy nem igazán vagyok jól. Szerintem elkaptam a gyerekektől, reggelre tuti, hogy lerobbanok. Megyek is gyorsan aludni, amíg még lehet:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A virágod nagyon szép, és a frizurád szuper jó lett. Teljesen másmilyen vagy,de csinos. Kiváncsi leszek, Gergőnek közelről hogy tetszik majd. A zenebölcsi nagyon jó lehetett, már előbb is eszébe juthatott volna valamelyikőtöknek. A képeket megnéztem nagyban, és nem győztem gyönyörködni a gyerekekben, olyan édesek. Jobbulást nektek,mert látom a bacik jól bevették oda magukat. Kergessed ki őket gyorsan. Gizi

Kriszta M írta...

Szia!
annyira jó lett a hajad, hogy gondoltam gyorsan megkérdezem ,hogy ki csinálta, és drágáért dolgozik e. nagyon csini lettél! :)
remélem kisGergő jobban lesz, és az ünnepekre egészséges lesz a család!
ja, és nagyon tetszik a blogod!!
szép napot!
Kriszta - a zenebölcsiből.. :)

bogica írta...

Sziasztok!
Köszönöm a bókokat, nagyon aranyosak vagytok! És igyekszünk hamar meggyógyulni is!
Kriszta! A Vágó utcánál van egy szolárium, ez a fodrászat emellett van.5000 ft volt a melír és vágás, de mivel nem nagyon van viszonyítási alapom, nem tudom ez most sok-e érte vagy sem. Mindenki döntse el maga:)Ha érdekelnek részletek, emailben megírhatom, vagy van msn-em is:)