szerda, december 17, 2008

Már csak 1 hét!

Este 7-kor kisGergő elaludt az ölemben vacsora nélkül. Utána párszor megébredt még, viszont nagyon sokáig aludt! Fél 9-kor keltünk!!! (Mondjuk 6 előtt magam mellé vettem a picurt, de pillanatok alatt visszaaludtunk.) Szóval jó későn keltünk, egy kicsit el is csúsztam a mai napi teendőimmel, de végülis nem volt vészes.
Ebéd után kisGergő 1 pillanat alatt elaludt, és jó sokáig durmolt. Mikor felébredt, Réka elhalmozta egy kevés játékkal a kiságyában, és így még 1,5!!!!! órát a rácsos ágyban maradt 1 szó nélkül! Olyan jól elfoglalta magát, ahogy még nem láttam. Ilyen eddig még sosem fordult elő, hogy így megmaradt az ágyában. Tudom, hogy az ágyat csak alvásra kellene használni, de nem volt szívem kivenni:) Na meg így nyugiban tudtam csinálni a dolgaimat is...
Délután főzőcskéztem egy kicsit, még jó hogy volt segítségem a hagymapucolásnál...






Íme a mai harisnyánk:) (Ajánlanám Andinak)







Anyósom felajánlotta, hogy ha szombaton levinnénk hozzá a gyerekeket, akkor karácsonyig vigyázna rájuk, így könnyebb lenne előkészülnünk itthon a szentestére. 24-én reggel úgyis Tiszakécskén kezdenénk a karácsonyozást, akkor úgyis le kéne mennünk. Én annyira megörültem ennek az ajánlatnak, hogy az nem is igaz!!!!!!! Nekem ez eszembe se jutott, és való igaz, hogy tavaly nagyon erőltetett menet volt az egész 23-24-i készülődés. Így az elmaradt dolgokat is nyugiban el tudom intézni, és az ajándékokat sem kell éjnek évadján becsomagolni, amikor már inkább alukálnék:) Bár ilyenkor is meg tud lepni a pici lány, ha nem vigyázok...

3 megjegyzés:

jociandi írta...

Ez nem ér! Réka menőbb, mint én, nekem csak zoknijaim vannak ilyen szép kárómintásak! :)

Névtelen írta...

Nagyon jó hogy anyósod ilyen rendes, és a gyerekek is elmaradnak nála. Jó sok csomagolnivalót kívánok neked, de azért minket se felejts el. Ez a harisnya is szupi!!
Puszi Gizi

bogica írta...

Jaj Gizikém, dehogy felejtelek el titeket! Bárcsak ott tobzódhatnék veletek! De a porontyok nem nagyon engedik:(