hétfő, december 22, 2008

Gyerekek nélkül: 3. nap

Anyósom hajnalban küldött sms-t: kisGergő belázasodott. Hát ez most baromira hiányzott, mondhatom! Reggelre már nem volt lázas- kapott kúpot, amit csomagoltam a táskába-, és remélem nem is lesz. Másfél hétig benne volt a megfázásba láz nélkül, remélem hogy csak a tegnapi több órás hancúr hajtotta ki belőle a még benne lappangó vírust vagy bacit. Egy kicsit ideges lettem, nem is bírtam tovább aludni a korai telefon után, de reménykedek, hogy semmi komoly...:(
Egész nap takarítottam, sikáltam, csomagoltam, mostam, csak ebédelni ültem le 5 percre, aztán este 6-kor. Hááááát, elfáradtam egy cseppet... Hajnalban kerültem ágyba fél 3-kor:)
Kicsi fiú délutánra megint belázasodott, és iszonyú hasmenése lett. Holnap irány a doki! Szegény anyósom jól kifogta, pont most beteg a pici... És perce szegény kisGergő!!!!!!!!
Gergő este fél 10-re érte haza, remélem hogy holnap hamarabb hazajöhet, mert különben nem tudom mi lesz... Mivel későn ért haza, a fát már nem állítottuk fel. Holnapra még így is dolgom...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nem jó hír. Jobbulást a kis gézengúznak, de reméllem nem lesz komolyabb baja, és jól telnek majd az ünnepek. Nagyon hiányzol. Ünnepek után azért kicsit leszel velünk is ugye. És megmutatod azt a rengeteg ajándékot amit kaptok. Gizi